irtibata gecmek isteyenler dikkat

Kasım 29, 2012 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

Gerek naksibendilikle ilgili gerekse bel tedavisi ile ilgili bizimle irtibata gecmek isteyenler biliniz ki biz yurtdisinda almanyada yasiyoruz. Turkiyeden sorusu olanlar bize sabit hat telefonlarini biraksinlar oradan ulasmaya calisiriz. Almanya ve yurt disinda yasayanlarsa yine sabit telefon numaralarini yazsinlar insaallah. Bir de bu yola ulasmak isteyenler yakinlarindaki Semerkand iletisim metkezlerine basvursunlar. Turkiyedekilete buradan yardimci olamiyoruz.
Allah cc. Emanet olunuz..

irtibata gecmek isteyenler dikkat” üzerinde 5 yorum

  • 28 yaşındayım 1 yıl önce fıtık olduğu söylendi dr.tarafından son bir haftadır dayanılmaz sol kalça we bacak ağrım war bana yardım edin dua edin uygulamak istiyorum ama sırt üstü bile yatamıyorum dua edin bu ilaçla şifa bulayım

  • selamunaleykum ins faydasi olur 2007 de fitiktan ameliyat oldum sorunsuz .5 yil sonra baslangic var denildi birden baslayan agriyla .ve uzerinden 5 yil gecti ara ara agrim oldu artarak dikkat ediyorum ama tam gecmesi icin faydasi olacaksa isterim yardimci olmanizi fikir almak amac .layka numaram var sabit de 0684111547 cep – sabit ev 020 7729429 hollanda allah razi olsun bekliyorum insallah

  • Bir Cevap Yazın

