Muhsin Yazıcıoğlu- üşüyorum şiiri

Mart 28, 2009 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı
Muhsin Yazıcıoğlu- üşüyorum şiiri” üzerinde 11 yorum

  • SEVGİLİ KARDEŞİM ,MUHSİN BAŞKANIM ,EĞER RABBİM BENİM GİBİ BİR GÜNAHKARIN ŞEHADETİNİ KABUL EDERSE BEN SİZİN İMAN VE İHLASLA HAKKA YÜRÜDÜĞÜNÜZE,CİVANMERTLİĞİNİZE,AĞBEYLİĞİNİZE,KİMSESİZLERİN KİMSESİ OLUŞUNUZA,KISACA SALİH BİR MÜ’ÜMİN OLDUĞUNUZA ŞAHİDİM,ŞAHİDİM,ŞAHİDİM,EĞER ÜZERİNDE BİR HAKKIM VARSA HELAL OLSUN,KALDIKİ YOK ASIL SEN BİZ KARDEŞLERİNE HAKKINI HELALA ET.
    SEYDA HZ LERİNİN CENAZESİNDE AYAKKABILARINI YİTRECEKKADAR,ONUN TEESSÜRÜ İLE KENDİNDEN GEÇECEK KADAR,BİR BÜYÜK MÜRŞİDİ KAMİLE OLAN BAĞLILIĞINIDA BU GÖZLER GÖRDÜ,SEN RAHAT UYU CANIM KARDEŞİM ,MUHSİN BAŞKANIM,ALLAH SENİ ŞEHADETE YÜRÜTTÜ DARISI BİZLERİN BAŞINA.
    ”İNNA LİLLAHİ VE İNNA İLEYHİ RACİUUN”

  • muhlis yazıcıoğlu senin gibi dürüst şerefli bir insan bulamayız ;(((( seni hiç ama hiç unutmicaz ey sonsuzlğun
    sahibi sana ulaşmak istiyorum dedi ve dilekleri
    gerçek oldu allah rahmet elesin …

    seni seviyorum
    koca reis
    bay bay

  • seni asla unutmıcam her gece seni dşünüp alıyorum canım amcam seni çok seviyorum elimde keşke bişe olsa da seni tekrar geri döndürsem senin gibi bi insan bulmak bu dünyada çok zor canım amcam

  • Bir Cevap Yazın

