Me_sakin

Aralık 9, 2008 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

17_b 

 

Eğer Sakinin elinden içmediysen Şarabı
Dur ey yolcu incitme Turabı ”

Düştüm dostun kapısına gam keder ile
Kesse başımı razıyım Gül Hançer ile
Tam bitti derken yine,yeni bir çile
Dostun Gül Kapısından düştü ah ile

Me_sakinin , Men Saki’nim, heeep Miskinim
Yeddi diyar gezsem, düşsem kuyu dibine
Adın Söyler, O Kuyudan Sana ses veririm
Me_sakinim Men Saki’nim Heeep Seninim

Sözünden başka söze kulağım sağır
Son adımım, önceki adımımdan ağır.
Bahtiyar bir ihtiyarım lakin
Aşka değil,Sevdaya her dem varım.

Me_sakiniyim,ilmin,amelin,edebin
Her yerde hoyratım kapında sakin
Senle doğdum,Kundağım avuçların.
Koyma beni başka yerlerde;
Kademini bastığın yer olsun Merkadım

Me_sakinim Men Sakinim Hep miskinim
Senin Çeşmenden doldurum her ma’iyi
Susayana ADINI söyleyene İkram ederim.
Cihanı verseler değişmem, Bu testi senin

Yani emanetin,yani bedeli tevbelerin
Sarhoşum işte, bir hoşum işte
Şükürde Her nefes, YA HİÇ GÖREMESEYDİM
Oyalıyor Hasretinle yanan gözleriAciz Aklım.
Nazarına Hasret Bu Me_sakin.
http://www.dervisler.net

Bir Cevap Yazın

