Kabe imamı Ahmed El Acemi Hatim Seti

Ekim 1, 2008 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

 Ahmed El Acemi-Hatim-Part 1 

 Ahmed El Acemi-Hatim-Part 2

  Ahmed El Acemi-Hatim-Part 3

  Ahmed El Acemi-Hatim-Part 4

  Ahmed El Acemi-Hatim-Part 5

 Ahmed El Acemi-Hatim-Part 6

Kabe imamı Ahmed El Acemi Hatim Seti” üzerinde 13 yorum

    • allah razii olsun yanliz benim bir sorum varrr kafama takildi biz bu sekilde indiriyoruz yaa acaba günahi vebali varmii varsa allah bizi affetsin cokk tesekürler paylastiginiz icin cokk ama cok sevdigim hata sanirim en cok begendigim kur”an hatibi

  • Öncelikle çok teşekkür ederim. Böyle güzellikleri bizlere ulaştırdığınız için.Kabe imamından kur’anı dinlemek bir başka güzel oluyor.Başarılarınızın devamını dilerim. Mevlüt kandili hepinize -hepimize mübarek olsun, hayırlara vesile olsun inşaalah.

  • S.a eklemek mistediğim bişe var. Ahmed el Acemi Kabe imammı degildir. kendisi iranlı olup daha cok kuzey bölgesinde görev yapmıştır. Dünyanın en ünlü hafızlarındandır.

  • Bir Cevap Yazın

