TARİKATIN ZEKATI

Ekim 4, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

6934dilefkar15650345tdwjv0.jpg

Efendim bilindiği üzere Ramazan-ı şerif zekat ayıdır.

Rabbimin bizlere bahşetmiş olduğu nimetlere karşılık şükrümüzü göstermek için bu nimetlerin 40 da birini zekat olarak ihtiyacı olanlara veririz.

Bu islamın beş şartından biridir, Kur’an-ı Kerim’de de bir çok yerde zekata dikkat çekilmektedir.

Bununla ilgili Emekli yarbay Mehmet Ildırar’ın Tasavvufi Hayat serisinde okumuş olduğum bir yazıyı sizlerle paylaşmak istedim.

Bir çoğumuz elhamdülillah tasavvufla haşır neşiriz.

Yani Rabbime hamd-ü senalar olsun ki tasavvufu tanımak ,yaşamaya çalışmak, bir kamil mürşide bende olmak hem de zamanın Gavsı mertebesinde bir mürşide evlat,talebe olmak nasip oldu.

Bunun için rabbimize ne kadar şükretsek azdır.

Bu da büyük bir lütuf ve nimettir.

Her nimetin şükrü için zekat gerekiyorsa tarikatın da zekatı vardır  diyor sayın Mehmet Ildırar.

Nasıl mı??

Tassavvufun yani tarikatın zekatı da her tarikat ehli birisine vesile olmalıdır….

Böylelikle bu nimetin şükrünü eda edip zekatını vermiş olur.

Şimdi ehli tasavvuf dostlar düşünüp tefekkür edelim .Her zaman diyoruz

-Elhamdülillah çok şükür ki Gavsi saniye evlat olduk, tasavvufla tanıştık…..

Acaba biz bu nimetrin şükrünü eda edip zekatını verebildik mi???

TARİKATIN ZEKATI” üzerinde 6 yorum

  • Bu kapiya gelmeme Vesile olandan ALLAH (cc) razi olsun…
    Elhamdulillah Bizler de bu yolda cabalamaktayiz,,
    ALLAH (cc) izniyle…

    Okuduk ,istifade ettik Cok Sükür,bu yaziyi okumamiza vesile olandan da Razi gelsin InsaALLAH..

    Kalsaglicakla uslu kardesim…
    Hayirli ramazanlar
    Son 10 güne girdik..
    Dualarini eksik etme…
    Dualada Bulukmak uzere….

  • Elimden geleni yapmaya çalışıyorum bu konuda, ama tabiki hakkıyla ifa edemiyorum bu görevi. bu bir gerçek …Dua et ablam..Çok yakın bi arkadaşım tereddütte..istiyor tasavvufla artık içerden ilgilenmeyi..Nefsi birsürü bahneler buluyor..inşallah olacak. Ona yardım etmek istiyorum…şu mübarek günlerde hepimizin resetlenmeye ihtiyacı var..onada öyle diyorum ilkler önemlidir kalk ve kendini resetle şu son günlerde..
    Biz hakkıyla yaşasak tesir edecek ya söylediklerimiz:(herşeyin bir zamanı var…Allah dilemedikçe bizim dilememiz değiştirmiyor birşeyi…
    Allah razı olsun bu konuyu bizle paylaşıp bunları öğrettiğin için.
    görüşmek üzere dua istiyorum..

  • yakaza kardeşim, ben de bana vesile olan insana devamlı dua ediyorum.Rabbim ondan binlece defa razı olsun.
    İnşaallah bizler de onun gibi insanlara vesile olabiliriz.
    Yani tarikatın zekatını verebiliriz.
    Ben de sana bu yolda rabbimden muvaffakiyetler diliyorum.
    Sana da hayırlı Ramazan-ı şerifler diliyorum.
    Rabbimin inayeti Efendimiz hz.Muhammed s.a.v in şefaati ve sadatların himmeti bizlerle olur inşaallah.
    Sen de bu aciz kardeşine dua etmeyi unutma.
    Allah’a emanet ol.

  • Umreciğim, Allah cc. yardımcı olsun, sadatın himmeti seninle olsun inşaallah.
    Nasibi varsa gelir inşaallah senin de çabalarınla vesile olursun o arkadaşına.
    Dediğin gibi bizler hakkıyla yaşasak hiç çaba sarfetmesek bile yaşantımızla vesile olabiliriz.
    Sadatın duası olur inşaallah ben de senden dua istiyorum.
    sevgiler…

  • elhamdülillah bu yoldayım diyorum.
    ne kadar şükretsem az gertekten.
    inş hakkıyla yaşayanlardan olup zekatınıda veririz.
    sevgiler…

  • Bir Cevap Yazın

