BİLVANİSKOLİKLER, BUYRUN HASRET GİDERMEYE

Eylül 18, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı


BİLVANİSKOLİKLER, BUYRUN HASRET GİDERMEYE” üzerinde 4 yorum

  • Farklı Bir Nefes… Bir Sevdası olanların buluşma noktası … O gözler için atan yüreklerin hasret girekmek için toplandığı yer BİLVANİS……..

    çok geç kalmıştım. hep son anda zaten adım atarım bunda da öyle oldu… ama yınede çok memnun ve mutluyum içimde dünden beri kanayan yaraya gözümden akan yaşlara rağmen … Farklı Nefesden solumanın vermiş olduğu haz tüm azalarımda benliğimi kuşatmış halde…
    Sizleri tanımak hissetmek …. Gönül birliği içinde edilen o doyumsuz paylaşımlar….

    Dilimde ve müzik çalarımda Unutamadım … Bu sevdayı unutumam o günleri de … boğazıma düğümlenen okadar çok şey var ki yazamıyorum tıkandım….

    İnşAllah HERŞEY ÇOK GÜZEL olur(cak) …. Ellerimizi bırakma Ya’RABBİ…

    Sevgilerle Uslu ” Allah razı olsun 😥 “

  • özledim be ablam…Ne güzel günlerdi.Senin aşağı merdivende bekleyişin, benim heyecanla aşağı inişim…hadi gel yine gidelim…
    nereden nereye. düşününce hem hüzün hem sevinç kaplıyor insanı…

  • Ben de çok özledim umreciğim.
    Ne güzel günlerdi de mi?
    Hadi gidelim desek gidebilir miyiz?
    Bizler hasret çekmeye öyle alışmısız ki, sanki hayatımın değismez bir parçası olmuş…
    Ahhh gurbet ahhhh..
    Eski Türk filmlerindeki türküler geldi bırden aklıma…

  • Bir Cevap Yazın

