AHH MENZİL!!!!

Eylül 17, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

Ahh Menzil

Şimdi bulunduğum şehrin kalabalık sokaklarını arşınlayıp, duruyorum avare ve dalgın. ve ben, bendine esir olmuş gibi, halâ Menzili düşünüyorum. Bilirim ki Menzil; yaşamın, umudun, sevdanın, farkına varma hesabıdır. Tanımayan, yaşamayan nerden bilsin Menzili Ben orada doğdum, orada büyüdüm. Sevdam, dostluğum, içtenliğim, doğallığım oralıdır çünkü. Bilinsin ki, her mevsim gelince, ben yüreğimi Menzil suyuyla yıkarım, Menzil suyuyla beraber akar yüreğim dağlara, ovalara, denizlere . Bitmez bir rüya olur Menzil, her gece düşlerime girer; her sabah Menzil hayaliyle uyanırım…

Ne zaman Menzili düşünsem ve de Menzilde seni; siyahla beyaz, yeşille mavi, ağlamakla gülmek, yaşamla ölmek arasında kalırım. İnce bir sızı, bir özlem hüznünü yüreğime bırakıp gider usulca… Bilirim her filiz bir hayattır bağrında, her hayat bir umut. Sevgiyle, sabırla yüreğimizde mayalanan o yedeğimizde sabır ve aşkla taşıdığımız umuttur. Canımıza can katan kanımızdır; Gözlerimizde sakladığımız yağmur ve sevgimize bandığımız ekmeğimizdir, suyumuzdur. Sevdamız Menzilin doruklarından, tıpkı ipekten bir tül sarması gibi, seher yellerinden gelir ve eğilir bütün sevgilerin önünde. Zulümlerin önünde dimdik durur, başı dumanlı dağlar gibi, başı eğiklere nispet.

Ne zaman yanık bir Menzil türküsü duysam tutuşur yüreğim, döner başım, savrulurum güz yaprakları gibi. Düşerim kaldırımlara, kimse aldırmaz, kimse kaldırmaz beni, gelip geçer üstümden hüzünler. Çöken karanlıklar umudumu, sönen hayaller hayatımı çekip götürür. Bil ki yıldızlardan yol yapıyorum kendime her gece, köprüler kuruyorum sana kavuşmak için, yüzüm sana dönük ey yurdum, kınalı yarim, sehergülüm. Azad eyle beni, yediler, kırklar Seyyidler adına ve aşkına azad eyle. Yüreği yüzünde gezen ve gözyaşları ayazda üşüyen bir çocuğum ben. Ateşe tut ki yüreğimi, ısınsın. Beni severse sen seversin ancak, sen anlarsın Ahh Menzildeki Yarim.

AHH MENZİL!!!!” üzerinde bir yorum

  • Bir Cevap Yazın

