WordPress’te Yaprak Dökümü:((

Eylül 13, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

duvar_kagitlari-115.jpg
Efendim bu ara biraz hüzünlendim.
Neden mi?
Bloglar alemine beraber daldigimiz arkadaslarimizin sebebi kimine göre wordpresse Türkiye ‘den ulasilamamasi midir, özel midir bilmem, kimisi tasiniyor, kimisi sayfasini kapatiyor.
Buralarin da tadi tuz kalmadi.
Yani sayfami nNihat Hatipoglu Hocanin sayfasi sanip
-Hocaaaaam sizi cok seviyorum diuye baslayip sorular yagdiran yorumlari bile özleyebilecegim aklima biule gelmezdi.
Mesela ezeli rakibim! Dut Agacinin sayfasini kapatmasi ne yalan söyliyeyim üzdü beni.
Neden mi?
Insanin rakibi olursa daha iyi calisiyor.
Erken pes ettin ,havlu attin Dut Agaci kardesim.
Daha birinci olacaktin ya:P
Neyse velhasili kelam, niyet etmistik Allah cc. rizasi icin.
Ve bir sevdamiz vardi ey wordpress dostlarim, onun icin burdaydik.
Insaallah bu gitmeler ve tasinmalar artmaz..

WordPress’te Yaprak Dökümü:((” üzerinde 5 yorum

  • evet herkesler gittiler..belkide iyi yaptılar, kendi yararlarına olmuştur inşallah.. ama alışkanlık yapıp gidince kötü oluyor böyle.. şimdilik buralardayım ilerisi hayırlısı… bazen herşey bomboş geliyor ya neyse..ben yine başla mıyım:) herkesin içini karartır oldum bu günlerde:)

    görüşürüz ablacım…aman sende gitme de.

  • Ne yapalim giden gider, kalan saglar bizimdir.
    Bu gitmeler bulasici hastalik gibi oluyor bazen.
    Biri gitti mi arkasi geliyor.
    Eski Bilvanis ahalisi bilir, gitme sözünü duyunca ben de sigortalar atiyor.
    Neyse ben simdilik buralardayim.
    Insaallah hayirlisi olur.
    Sen de bi yere gitmiyorsun, yoksa biliyorsun, yaniuma getiririm seni :))

  • Bir Cevap Yazın

