Seyda Muhammed Rasid Erol Hz k.s

Ağustos 3, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

seyyahin_biyografi_smr_15.jpg

Seyyid Muhammed Raşid Erol

Seyda Muhammed Rasid Erol Hz k.s” üzerinde 3 yorum

  • ben 4 aylık sofiyim sultan hz kk göremedim ama biliyorumki seyda hz kk ,sultan hz kk ve diyer sadatların ruhanetleri herzaman yanımızda ve her yapdıgımız işlerden haberdarlardır ögrandimki sultan hz kk dedikleri gibi sultan mış allah cc bizi mubareklerin kapısından ayırmasın ve ben 16 yaşındayım kendimi af edemiyorum ki ben şimdiye kadar neden bu kapıdan haberdar deyilimdiye allah cc bu ve bütün günahlarımı af etsin (cümlemizin) amin sellamınaleyküm

  • Bir Cevap Yazın

