Topal Kitmir

Temmuz 30, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

Efendiiim.

Bu tatilde yine basimdan gecen ilginc bir olayi sizlerle paylasmak istiyorum.

Menzil’e giderken yolda rabita yapiyorum, icimden aciz bir sekilde:

Sultanim , bu aciz ,gafil sofin seni ziyarete geliyor.Cagirmasan ben sana nasil gelebilirim, bunca günah yükü altinda nasil huzuruna gelirim???

-Himmet eyle , bu aciz kapinin topal Kitmiridir.Yoksa pazara cikarsalar bes para etmez bu can:.((

Sultanimiz hane-i saadetten camiye, camiden hane-i saadete gecerken hep.

-Sultanim himmet, bu aciz topal kitmirine (topal olan bizim yamuk nefsimizdir, yanlis anlasilmaya) diye icimden geciriyorum.

Neyse ziyaretten sonra memlekete giderken yol üzrerinde Tarsus’taki Ashab-i Kehf magarasini ziyaret nasip oldu. Kitmir’i orda ziyaret ettik.

Eve döndükten bir süre sonra bizim cocuklar yoldan bi tane köpek yavrusu bulmuslar getirmisler. Tabii ilk etapta kizdim (her ebeveynin yaptigi gibi) . Cünkü yavruyu sokakta bulmuslar, tek gözü rahatsiz, ayagi da topaldi.

Acidim kiyamadim ama cocuklar cakmasin diye de belli etmedim.

Götürün geri aldiginiz yere dediysem de götürmediler.

Aksam cocuklar uyuyunca balkondan asagida yatan yavruyu seyrettim, Gittim mutfaktan yiyecek birseyler aldim verdim yavruya. Nasil acikmis lokmalari cignemeden büyük büyük yutuyor.Öyle böyle derken bütün ailenin gönlüne girdi yaramaz sevimliligiyle.

Sonra aklima Topal Kitmir olarak yalvarislarim geldi.

Cocuklar her ne kadar Boncuk diye adlandirsalarda ben yavruya KITMIR  sesleniyordum. T atil sonunda ondan ayrilmak hayli zor oldu ama baska bir tatilciler almis simdi yavruyu, biz;

 -Ne olacak bu yavru biz gidince diye üzülürken. Rabbim rizka kefildir.

Ya sizce de bir tuhaf degil mi bu yasananlar ,sastim kaldim bu kadar tevafuga…..

Ilerleyen günlerde yaramazin resmini de yayinlayacagim insaallah.

Bir Cevap Yazın

