Ah bir kus yakalasam da sevsem-nankör serce

Temmuz 28, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

dsc00123.jpgdsc00122.jpg

Bu yaz tatilinde öyle seyler yasamak nasip oldu ki..

Rabbim bana nerdeyse kalbimden gecenlerin cogunu verdi.

Maddi manevi hepsi.

Mesela tanismak istedigim insanlarin coguyla tanismak nasip oldu,  Sultanimizi gidip ziyaret etmek, bizzat kendisinden tövbe almak, mübarek türbeleri mabedleri ,camileri ziyaret etmek, hatta kus sevmek.

Memlekette birgün balkonda oturmus cevreyi seyrederken yerde oynasan iki serce kusu gördüm, cok sirinlerdi ,yakalayabilsem sevecegim ama kus bana yakalanir mi? Peh!!

Icimden söyle gecirdim:

-Rabbim n’olur bu tatilde bir sekilde bir kus yakalamayi ve onu oksayip sevmeyi bana nasip eyle.

Neyse aradn fazla zaman gecmedi.

Ankara ziyaretim sirasinda kardesimin calistigi devlet dairesine gittik.

Ögle namazini kilmak icin abdest alacaktik .Abdesthaneye girergirmez aniden cikti kardesim:

-Burda bir kus var ,ölmüs galiba !!

Ben iceri daldim hemen, baktium yere kanatlarini acip yayilmis zavall.

Ilk bakista ölü gibi görünüyordu ,bu bir kirlangicti, yaklastim kimildadi kacmaya calisti ama yakaladim.

Cok ürkmüstü, cikmak icin cirpinmis ,basaramamais halsiz düsmüs. Yakalaninca iyice korktugu anlasiliyordu gözlerinden .Basini oksayip sakinlestirdim.

Lavabodan biraz su icirdim, sula basini islatip serinlemesine yardimci olmaya calistim.

Bu arada kardesime de

-Biliyormusun kalbimden bir kus sevmeyi gecirmistim, rabbim duami kabul eyledi.  Sakadan da söyle devam ettim,

-Aslinda ben serce sevmek istemistim ama neyse…Icimden tövbe ettim hemen.

Memlekete dönünce birkac gün sonra eve bir girdim odanin birinbden ses geliyor , bir baktim bir serce iceri girmis cikamamis yine. Hemen onu da yakaladim , bu arada yaptigim saka aklima geldi ,utandim. Rabbime sükrettim.Bu resimdeki de gözüne flash isigi patlamis bizim yaramaz serce …

Yedirdik, icirdik ,nankör kacti. Üstelik Eyyüb el Ensari hz .nin ordan aldigimiz kus yemini vermistim.-Turab bilir-

Ah bir kus yakalasam da sevsem-nankör serce” üzerinde bir yorum

  • Bir Cevap Yazın

