Münacaat-i GAVS-I SANI

Haziran 8, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

MÜNACAAT-I  GAVS-I SANİ
Esselam-u Aleyküm alemlerin rahmeti,
Esselam-u Aleyküm Rabbimin Habibi,
Esselam-u Aleyküm Anamız Fatıma’nın babasın Esselam-u Aleyküm dedelerimin dedesi
Esselam-u Aleyküm Ya Resulullah Nuri Arşillah.

Cümle günahlarımla, isyanlarımla geldim Senin kapına.Sultan-ı Melül bu günah benim günahım değil,
Ya Resulullah ümmetinindir; sofilerinindir. Ya Rasulullah sen nasıl ki arşa ümmeti- ümmeti dedin, şimdi ben senin kapında sofilerim-sofilerim…
Ya Resulullah, eğer Habibimin sana verdiği vaat gibi, sen de bana, bu evladına söz vermez isen Arş-ı ala günü bayrağının altına almaz isen ben evliyalığı neyleyim. Ben sofilere ne söyleyim, hangi yüzle döneyim.

Şefaatin Ya Ceddil Hasan’ı Şefaatin Ya Habibillah… Sen söylemişsin evliyaları seven bizi sever, bizi seven Allah’ı sever.

Bizleri sevmişsin, bizi siz evliya etmişsiniz, onlar için aflarını, müjdelerini vermezsen kölen (kasva) gibi başımı vurur ben gitmem bu kapından…

İlla af Şefaatillah…

Sofilerin af şefaati Ya Ebu Kasım Muhammed (A.S.V.)

Münacaat-i GAVS-I SANI” üzerinde 5 yorum

  • blogunuz çok güzel ablacım. maşallah..
    bu münacaat seyit muhammed raşit hazretlerini efendimizi ziyaretinde yaptığı munacaat…… mevla onların şefatlerine nail eylesin…

  • ALLAH RAZI OLSUN…

    LAKİN KARDEŞİMİN DEDİĞİ GİBİ İYİ ARAŞTIRMANIZI ÖNERİRİM…BİZ BUNU SENELER ÖNCE M.RAŞİT H.Z LERİNE AİT OLDUĞUNU YAZAN BİR KAĞITTA OKUMUŞTUK

  • gavsumus ben 6.04.09 menzile ilkes gelidim inschalach beni annemi babami kardeslerimi menzile gitmeye nasip eyle ben da 11 yasindayim derslerimde basari ogliyim ben sisi cok ösledim bisi dene sise nasipeyle ben fadma annenin evinde hismet yaptim sisin evinisde de hismet yaptim disari süpürdüm gavsum seni cok seviyorum

  • yaziklar olsun bize mubarek :Ben sofilere ne soyleyim, hangi yuzle doneyim diyor …. Ya rabbi asil biz gavsimiza bunca gunahla mahserde nasil gidipte sefaat dileyelim mahsere nasil varalim sen bizleri affet sen sofileri affet….

  • Bir Cevap Yazın

