Namaz Sureleri -Oku, dinle

Mayıs 24, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı
Namaz Sureleri -Oku, dinle” üzerinde 16 yorum

  • SLM BEN ERDEM SİTENİZ ÇOK GÜZEL
    ALLAH YARADANDIR ALLAH BİZİ SEVER YARIN SINAVIM VAR BANA ÇOK YARDIMÇI
    OLDUNUZ SAGOLUN

    ——————————————————–
    BEN 10 YAŞINDAYIM
    ***************************************

  • benim için çok ggüzel bir site aradığım her leyi nerdey sen buldum bu siteyi çokkkkkkkkkkkkkkk beyendim bayıldım bu kişi kim yaptıysa bu siteyi allah ondan razı olsun saten yarın sınavım vardı tşler o bu siteyi yapan kişiye allah ondan razı olsun kardeş

  • benim için çok ggüzel bir site aradığım her leyi nerdey sen buldum bu siteyi çokkkkkkkkkkkkkkk beyendim bayıldım bu kişi kim yaptıysa bu siteyi allah ondan razı olsun saten yarın sınavım vardı tşler o bu siteyi yapan kişiye allah ondan razı olsun kardeş

  • Bir Cevap Yazın

