Gavsi Sani babam dedi ki:-Yürü evladim!Oyalanma!

Mayıs 6, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

glfc1do01.jpg

Kafamin karisik oldugu dönemler…

Ruhum dyor”Böyle devametmez.Birseyler yapmanin zamani gelmedi mi daha? Daha ne kadar vurdumduymaz umarsizca yasayacaksin, ömür geciyor ve sen hala gafil Allah´´ tan uzak yasayacaksin? Ölüm var ,kabir var, hesap var. Uyan artik , uyabn!!!”

Seytan diyor”Bosver ,rahatina bak,hayatin tadini, keyfini cikar nasil olsa günahkarsin, cehennemliksin(!) ne farkeder bir eksik ,iki fazla. Bak günah isliyorsun isyan ediyorsun birsey olmuyor sana , carpilmiyorsun, basina tas yagmiyor.Demek ki davam edebilirsin. Simdi böyle hayatini yasa yaslaninca ibadet edersin. ”

Nefsimde zaten seytanin dalkavukcusu.

O zamanlar nefisin ne demek oldugunu dahi bilmiyoruz, zannedersem nefis, birsey lezzetli olunca denir.

Tam bocalama anindaykaen, hastanede yanimda yatan biri vardi, güzel sohbet ediyordu.

Konusmalarindan cok dindar oldugu belli, benimde alakasiz oldugum belli.

Ama beni dislamiyor, yakindavraniyor, sorularima icetenlikle cevap veriyor.Muhabbeti cok hos.

Sordum ona :Sen nereye gidersin ,bir yere baglimisin?

-Evet,dedi. Ben naksibendi yoluna mensubum.

-Yani tarikat! Ya oralari cahillerin, beyni yikanmislarin kandirildiklari yer gibi geliyor bana.Aklima yatmiyor.

-Ben  iki üniversite bitirdim, dedi.

Bu is baska belli ,var birseyler.Neyse hastaneden ciktik, ben bir bucuk yil bu insani görmedim ama hep aklimda anlattiklari.

Bir gün karar verdim ona ulasip gittigi yere gidip bakacagim, bana uyarsa(!) ben de katilacagim onlara.

Ona ulasmam ayri bir mevzuu.

Epey bi ugrastiktan sonra ulastim ona. Gittim ,gördüm, tam benim aradigim gibi bir yer, ama biraz daha düsüneyim, arastirip sorusturayim dedim.

Aradan üc hafta gecti, tekrardan gidip tabii oldum.

Ama seytan ve nefis icimden

-Ya yanlis yoldaysan, ya yanlis yapiyorsan birazda kenardan izle, fazla icine girme, kenarlarda yüz, bogulma dalip da ,diyor.

Nitekim biz de cok muhabbet duyuyoruz ama kenardan izliyoruz.

Bu arada bana vesile olanlada devamli kontakta bilgi aliyorum, telefonda bana sohbetler ediyor.Bir ara ders almami tavsiye etti, ben de daha erken oldugunu basaramayacagimi düsünüyorum,yani nefis öyle diyor.

Bir gece rüyamda verdiler tesbihi elime, koydular kalbimin üstüne, dayadilar dili damagima , kalpten dedirttiler;

-ALLAH

ALLAH

ALLAH

:

Dedi ki Gavsi Sani babam

– Cok oyalandin yürü artik evladim….

Gavsi Sani babam dedi ki:-Yürü evladim!Oyalanma!” üzerinde 8 yorum

  • çok güzeldi… hey yarabbim…

    bu sayfayı aşırabilir miyim kendi bloğuma.. belki benim sayfamı ziyaret eder birileri, görürler merak ederler onlarda muhabbet duyarlar..

    gerçi aşırmakta böyle söylerek olmaz ya 😛 olsun özel konu di mi? sormak lazım. 😉

  • @sema,
    Evet oyalanmamak lazim, ömür bir su gibi akip gidiyor, biz arkasindan bakakaliyoruz, hep yarin yaparim diyoruz.
    Muhammed parisa ks. ne güzel buyurmus:
    -Gafil halk bir laf eder, yarin olsa da bir is islesem diye, ama bilmez mi ki bu gün de dünün yariniydi.Bu gün ne islemis ki yarina ne isleye..
    Insaallah yanlis yazmamisimdir, aklimda böyle kalmis.
    Allah’a emanet ol…

  • ben de evveliyatta cok bozuk idim. inancimi sorguladigim bir sürede iken, bir anda karsima bu yol cikti. gel dediler gell. eger begenmez isen yanlis görür isen durma,,, ama bir gel… aman Allahim iyiki gelmisim… hele dili damaga yapistirdikca artik üzerime ayan beyan daha cok yüklenir oldu seytanlar… beni koparmaya calisiyor idi… Seyda babamiz da maneviyatta bana destek oluyor beni bu yolda ilerlemem icin talimat verdi bir gece… yükseldim… oldum dedim… kendimden gectimm. uctummm… ben ben ben oldum… ama hersey allahin izni ile seyda babamizdan gelmis bilemedim… sonrami ne oldu. düstümmm. parcalandim… ah be babacim bir kere daha seni görsem… tekrar icsem o ask sarabini, askin ile keske tekrar sarhos olabilsem….

  • Bir Cevap Yazın

