Iste benim hallerim…

Mayıs 1, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

windows2vw81tl3fb5.jpg

Eveeeeeeeeeeeet sevgili ziyaretciler.

Zaman ne kadar cabuk geciyor degil mi?

Ben zamana yetisemiyorum. Öyle hizli akiyor ki bazen arkasindan bakakaliyorum, bir sürü planlarimiz oluyor, zamani yakalayamadigimiz icin hep baska zamanlara erteleniyor.

Bir cok seyi ihmal ediyorum, hep bu zaman yüzünden. Acaba bir ben mi böyleyim, hepiniz de böylemisiniz?

Bu ahir zaman alametimidir nedir?

Acaba ben mi zamani kullanamiyorum?

Teknoloji ilerliyor, herseyin bir kolayi bulunmus hersey otomatiklesmis, bir dügmeye dokunmakla nerdeyse cogu isimizi hallediyoruz ama yine de zamani yetistiremiyoruz.

Bilgisayr da ayni degil mi? Bizim islerimizi daha kolaylastirip cabuklastirmak icin. Bilgisayardan banka islemlerimizi hallediyoruz, alis-veris yapiyoruz, yazi yaziyoruz vs…

Ama ben bu bilgisayari aldiktan sonra zamani daha cok yetistirememeye basladim galiba.

Allah sonumu hayreylesin.

Bir Cevap Yazın

