BABAANNEM:)

Nisan 29, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

sbm09.jpg

Babaannem, cok seker bir hatundu.

Vefat ettiginde 100´e yakindi. Insaallah burda onunla ilgili yazilarim devam edecek.

Temellerimizi  o atmisti dini konularda, Allah cc. rahmet eylesin, nur icinde yatsin, Rabbim kabrini nurlandirsin , kabir azabi cektirmesin.

Bunlari niye mi yaziyorum, icimden geldi:)

Rahmetli, karanliktan, ölümden, kabirden cok korkardi.Babama:

-Hasmet, benim kabrimi genis ve büyük kazin, daralirim derdi .

Simdi ne hallaerdedir, kabrin genisligi amellere göredir.

Benim sizden ricam, bu yaziyi her okuyan lütfen onun ruhuna bir Fatiha okumasi.

Allah rizasi icin.

BABAANNEM:)” üzerinde 10 yorum

  • Allah cc. rahmet eylesin, nur icinde yatsin insaallah.
    Ne güzel hayirli bir torunsunuz ki ninenizi burda yad edip dua edilmesine vesile oluyorsunuz.Sizin gibi bir torunu oldugu icin ne mutlu ninenize.Ben Fatihaýi okuyup gönderdim insaallah.

  • Rabbim rahmet eylesin.
    Babaannenizin kabri göz alabildigine x göz alabildigine ebatlarindadir InsaAllah.Bir Fatiha-i Serife de bizden, okuyup gönderdik .Sayfaniz cok güzel, blog kardesligi icin tesekkürler.
    Allah’a emanetsiniz.

  • ALLAH (cc) rahmetiyle yargilasin.
    Sana ögrettigi,dini bilgiler hürmetine
    Kabri genis,nurlu,cennetbahcelerinden bir
    bahce etsin ,yüce MEVLAMIZ.

    ELHAMDULILLAH.
    Senin gibi bir torun yetistirmis.
    Nur icinde yatsin.

    Ayrica yazinin devamini bekleriz.
    Kalsaglicakla.

  • @yakaza,
    Dualarina can-i gönülden amiiiiin diyorum, Allah cc. razi olsun.
    INSAALLAH
    onlara layik oluruz.Insaallah bizlerden memnun ,razi olarak göcmüslerdir.
    Cünkü vefat ettiginde binlerce km uzaktaydim:(
    AMA HEP BÖYLE HÜZÜNLÜ DEGIL; NESELI ANILARIMIZI DA BURADA SIZLERLE PAYLASIP ONU YAD ETMEK ISTIYORUM.
    Fi emanillah…

  • Bir Cevap Yazın

