CAN AHMED’INE YANDIM

Nisan 25, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı
CAN AHMED’INE YANDIM” üzerinde 4 yorum

  • Bir güneş doğdu Adıyaman ilinde
    Bir çiçek gibi menzil köyünde
    Nur dökülür tatlı dilinden
    Seyyidim sultanım can Abdulbaki
    Bir kez olsun yüzünü görmeye geldim
    Toprağına yüzümü sürmeye geldim
    Uğruna canımı vermeye geldim
    Seyyidim sultanım can Abdulbaki
    Mürşidim yüzüne hasret yüreğim
    Hep ağlarım himmet et bir kez güleyim
    Sensiz dünyada bir avareyim
    Seyyidim sultanım can Abdulbaki
    Sultanlar diyarının sultanı sensin
    Himmet et sofiler cezbeye gelsin

  • arkadaşlar artık bırakın şu youtube ye desteklemeyi hz.muhammed ile ilgili o kadar çirkin şeyler var ki :S şu kadir gecesinde gözlerime inanamadım

  • Bir Cevap Yazın

