ASK NEDIR KARDESLER??

Nisan 24, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

bloo61ja0ba.gif


Aşk nedir kardeşler!Sevgi nedir?
Muhabbet nedir? Para mıdır?
Sevgi -aşk sadece kadın-erkek arasıda mıdır ?
Muhabbet futbol takımı taraftarlığı mıdır?

Haşa ve Kella …Yüzbin defa Haşa…
Değildir Vallahi…Değildir Billahi…Olmamalıdır Tallahi…

Aşk O’dur kardeşler…Sevgi O’dur…Muhabbet O’dur…
Kurbanı olmakdır O’nun…İsmail as gibi…Cerciyis as gibi ortadan ikiye biçildiği halde sevdiğim sensin diyebilmektir….demir taraklarla tarandığı halde Rabbim O’dur diyebilmektir…Sümeyye olmakdır aşk…Yasir gibi can vermektir…

Musab gibi ipek elbiseleri terkedip, altın takıları atıp “geldim Ya Resulullah! Bağrına bas beni…Sen bana yetersin..Ne ana, ne baba, ne yar diyebilmekdir…Ve şehid düşmektir sonra…sağ Kolu kesildiğinde Resulullah’ın sağ kolu kurtuldu…Sol kolu kesildiğinde sol kolu kurtuldu diyebilmektir..Al diyebilmekdir al bi başım kaldı onu da al, o da feda olsun diyebilmekdir.

Aşk Ebu Katade olabilmektir…Başını uzatabilmekdir Allah (c.c.) Resulüne gelen oklara….Ebu Dücane olabilmekdir…Efendisine ok yağmuru geldiğini görünce canlı kalkan olmak için sarılmaktır…Muhabbet İbrahim Edhem gibi tacı tahtı, kuş tüyü yastığı bırakıp seni istiyorum sevgili diyebilmektir…

Diyeceksiniz ki: İyi anladık ta bu tanımlara göre aşk nerde biz nerde….Demek ki biz seviyoruz derken sadece dil ile diyebiliyormuşuz…Şu sol göğsümüzle diyemiyormuşuz maalesef..
Ah ah nefsim, ah nefsimiz ne zaman ben ben deyip durmayı bırakacaksın..Artık “O” de ben deme yeter artık..O de O,O,O…
Ben O’nu istiyorum de, ben yokum O var de…O de, de…ister dilini damağına yapıştır da de, ister her nefesini kalbine vururken, hu hu derken de..

Ama kalbinle de, aklınla de, fikrinle de, yüreğinle de ve
YAŞAM TARZINLA de…

Yoksa bil ki ey nefsim sen Yalancısın..O’nu seviyorum derken yalancısın..O’na aşığım derken yalancısın…Hayır demek ki sen O’ndan başkaları istiyorsun ey nefsim…

Yeter artık nefsim ömrünün belki sonuna geldin, belki az sonra biteceksin hala O diyemiyorsun..Yazıklar olsun sana…

Yetmez mi kardeşler..Nefsimin nefislerimizin bu nazı yetmez mi…Nerde O…Ne zaman benleri bizleri başkalarını bırakıp yalnız O diyebileceğiz…

Haydi hep beraber söz verelim Sultanımıza , Mevlamıza artık Seni anacaz diyelim..Seni anacaz her şeyimizle..Sensin bizim maksudumuz, Sensin bizim mabudumuz….Sensin bizim aşkımız..Masivayı bıraktık artık…

Haydi kardeşler kapatın gözlerinizi kısacık bir tefekkür bir ölüm rabıtası yapalım:

Öldük…Suyumuz kaynadı..Yıkandık, kefenlendik..Yakasız gömleği giydik kardeşler…Bir ucundan kardeşimiz tuttu öbür ucundan oğlumuz..Attılar bizi toprak ananın kucağına…Ve toprak atıyorlar üstümüze..Eyvah ne de geç anladık herşeyi…

Bir kürek iki kürek üç kürek..Derken kapkara bir çukurdayız artık….Bütün sevenler akrabalar arkadaşlar gitti, terkettiler bizi herkes kendi derdine bakmaya başladı artık..Ey nefsim işte yalnızsın yapayalnız demek ki hakiki dost O’ymuş..Ne de geç anladık..Eyvah birazdan Münker Nekir gelecek birazdan hesap sorulacak..Eyvah kılmadığım namazlar…Ettiğim haramlar..Eyvah ne yapacam şlimdi..Kimse de yok ki yanımda yardım etsin..Ne anam var ne babam.. ne de kardeşim..Allah (c.c.)’ım ne yapacağım şimdi…Korkuyorum az kaldı ha geldi ha gelecekler…Tüh keşke bunu hayattayken düşünebilseydim..

Yapayalnızım ‘ım yapayalnızım….
Anladım ki Sen varsın tek dost, tek sevgili…
Geç de olsa anladım tek tesellim Sensin..
Kurtar beni Rabbim..Tek aşkım sensin..Sen…Sen…Sen..

Haydi hep beraber haydi kardeşler…Hep beraber Allah (c.c.) diyelim….İsteyen dilini yapıştırsın damağına öyle desin,
isteyen haykırsın Hu Hu diye..Nefes nefese kalsın aşktan..
Haydi hep beraberr..Tek tesellimiz tek sevgilimiz O..
O’nu istiyoruz..Seni Ya Rab..
Fa’lem ennehu LA İLAHE İLLALLAH…
LA İLAHE İLLALLAH!LA İLAHE İLLALLAH!

Göklerdeki meleklerinle denizdeki semeklerinle…
Allah (c.c.) diyen yüreklerinle…

Dogru adrese ASKIMIZ var SEVDAMIZ var..hamdolsun…

HAYYY ALLAH ..!!

bilvanis. netten musluman-kardesimin paylasimindan alıntı

Reklamlar

ASK NEDIR KARDESLER??” üzerinde bir yorum

  • Gercek aski bulma tesellisi bizi sahte asklardan uzaklastiriyor zaten, Mevlam razi olsun, bu yaziyi yazandan ve bize ulasmasinda emegi gecen kardeslerimden.
    vesselam…

  • Bir Cevap Yazın

    Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

    WordPress.com Logosu

    WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

    Twitter resmi

    Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

    Facebook fotoğrafı

    Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

    Google+ fotoğrafı

    Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

    Connecting to %s

    %d blogcu bunu beğendi: