nihat hatipoglu ,kiyamet-2(lütfen izleyin, izletin)

Nisan 22, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı
nihat hatipoglu ,kiyamet-2(lütfen izleyin, izletin)” üzerinde 7 yorum

  • hocam size allah okadar guzel sesvermişki bizi ağlatmaya yetıyor sizi allah basımızdan eksık etmesın ?herkez cannete gıremeyecek demi hocam hocam ben namaz kılamk cok istıyorum ama dua ları bilmiyorum bildiğim dua ları okusuam sayılırmı cevao bekleyecehım hocam sizi allah basımızdan eksık etmesin

  • sizin sayenızde hocam hçoğu ınsan yolunu doğru secıyo size allah cennet de engüzel yerlere nasip etsin hocam bizi hep bilgilendırın hocam hocam bu programı haftada iki gun yapsanız olmazmı hocam haberbeklecehım sizden hocam

  • selamunaleykum hocam RABBİM sizdenrazı olsun sayenizde o kadar şeyler öğrendikki keşke diğer hocalarımızda sizin gibi bilgiler verse vallahi önce RABBİMİN sonra sizin sayenizde namazıma başladım huzuru buldum ALLAHA emanet olun sizi cok seviyoruz şunu bilinki sizin sayenizde 1 cok müslüman kardeşim ibadetine başladı

  • hocam ben namaz kılmayı cok istiyorum ama bilmiyorum bu dünyada bos yasıyoruz biz öbür dünyayı hic düsümüyoruz namaz kılmak dünyada en cok istediyim bu dünyada bari işe yarayan insan olalım namaz kılamdan ölmek istemiyorum hocam yardımcı ol bana allaha emanet ol

  • selamun aleykum.hocam ben eşimden boşandım eşim pişman olup1 2 ay sonra evine döndü.bizim şimdi tekrardan imam nikağı yaptırmamız gerekirmi cevapınızı bekliyorum şimdidem allah azı olsun

  • Bir Cevap Yazın

