nihat hatipoglu, kiyamet-4(lütfen izleyin ,izletin)

Nisan 22, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

p

nihat hatipoglu, kiyamet-4(lütfen izleyin ,izletin)” üzerinde 16 yorum

  • nihat hoca dan Allah razı olsun ama islam felsefesini de ii anlasın felsefi düşüncelerinde biraz eksiklik var islam felsefesine ağırlık vermeli düşünmeyi emreden dinimiz yani Allah ımız felsefenin önemini bildirmiştir hocam: islam felsefesine ağırlık verin Allah yardımcımız olsun

  • çok saolun hocam.ben 12 yasındayım ve sizin sayenizde dinimizi çok güzel bir şekilde öğreniyoruz.Allah sizden razı olsun hocam ALLAH’A emanet olunuz.

  • selamun aleykum hocam benim sorum erkeklerin sakallarına şekil vermesi dinen caiz midir ve tabii kaş çizdirmelerinin de caiz olup olmadığını öğrenmek istiyorum.şimdiden teşekkür ederim

  • hocam allah peygampersizden razıolsunolsun hocam bizi bilgilendirdiğiniz için peygamper sizden razı olsun benim 1. sorum hocam ben ramazan ayında özel günümdeoruç tutum sonratekrar borcumu tuttum günahmı 2. sorum son günlerdeelleri ojeli allaha dua ediyorlar bu konuda da yardımcı oursanızsevinirim dizilerdegörüyoruzsaçlarını tam kapatmadan camiyegidiyorlar saçları görüküyo dizi icabıdaolsasaygı duyması lazım kendisineseyirciye onuda geçtim camiyesaygı göster 3.sorum startv dizilerin tekrarını göstereceğine sizin dosta doğru programının tekrarını göstersinler NİHAT HOCAM DÜN 4 YAŞINDAKARDEŞİM ELLİNDE NAMAZ KİTABI OKUYORDU OKUMUŞ GİBİ YAPIYORDU SONRA SECADEYİ SERİP NAMAZ KILDI ANNEMLE BAKIP GÜLÜMSEDİM NE GÜLÜYORSUN ABLA GÜNAH DEĞİLMİ DEDİĞİNDE ŞAŞIRIP KALDIM PEMBE 2YAŞINDAKİ YUSUFALPERDE PEMBEYE BAKIYORO NE YAPSA AYNISI NİHAT HOCAM ALLAH PEYGAMPERSİZDEN RAZI OLSUN AİLEMİN SELAMI VAR 19YAŞINDAYIM NAMAZA BAŞLIYORUM BİRAZ GEÇKALDIM AMA ARKADAŞIM ÖĞRETECEK SEVGİLERSAYGILAR ALLAHA EMANET OLUN HOCAM

  • selamun aleyküm 🙂 mevlam senden razı olsun sevgili kardesim.mevlam insallah bu emeklerinin mükafatını kat kat verir.selam ve dua ile allaha emanet ol….

  • sayin hocam hem tv de hemde sayfanizda ki bilgilerle oyrenmediyimizi ogreniyoruz allah sizden razi olsun ayricasizin o guler yuzununz hicmi hic solmasin kitaplarinizi nasil alabiliriz acik adres verirseniz seviniriz hollanda dan saygilar sevgiler allahin selami uzerinize olsun

  • nihat hocam benim bir komsum var. hali cok kotu sizinle konusmak siitiyo ama interneti kulnamasini bilmiyo. hocam nolur sana ulasabilcegi ir telefon numrarsi bana yolarsan cok sevinirim . O sizin le cok konusmak siitiyo nolursun Hocam biz fransada oturuyoz ister istemez yakinlarda hoca oturmuyo onun icin sizde numara istiyoz . Allah razi olsun hocam sana hayirli cumlar cevabinizi bekliyom hocam.

  • Hocam sohbetleriniz cok ögretici cok bilgileniyor ve iliminizden faydalaniyoruz.Allah sizden razi olsun. Lütfen hocam duaya cok ihtiyacimiz oldugu su zamanda dualarinizi esirgemeyin bizlerden. Allaha emanet olun Selamun aleykum

  • HOCAM SİZİN GİBİ HOCALAR OLDUĞU SÜRECE BİZ ÇOK BİLGİLENİRİZ O KADAR EŞSİZ BİR YORUMUNUZ VE FEVKALADE USLUBUNUZ VAR Kİ DOYAMIYORUZ DİNLEMEYE SİZİ ÇOK SEVİYORUZ.ALLAH SİZE VE BÜTÜN ÜMMETİ MUHAMMEDE HAYIRLI VE UZUN ÖMÜRLER VERSİN…RABBİM İNŞALLAH BÜTÜN MÜSLÜMANLARIN GÜNAHINI BAĞIŞLAR…..

  • Bir Cevap Yazın

