NEDEN ALINTI???

Nisan 17, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

7006396143ny9xm.gif

Selamün aleyküm, sevgili ziyaretciler.

Bu gün buraya neden alintilar kullandigimi aciklama geregi hissettim

1-Begendigim yazilari sayfamda görmek istiyorum.

2-Begendigim yazilari ziyaretcilerime de sunmaktan mutluyum.

3-Bilvanis.net´teki faydali paylasimlari burada biriktirmek istiyorum, arsiv gibi.

Buna neden gerek gördügümü de yazayim, elhamdülillah hizmet icin kullaniyoruz yazilari. Bilvanis.net´te ariza oldugunda kullanmayi düsündügüm yazilarda kayboldu, bir cesit tedbirde diyebiliriz.

Aslinda sayfamin ismini arsivim olarak degistirmeyi de düsünmüyor degilim.

Ille herkes birseyler yazmak zorunda degil, ben burda begendiklerimi toplayip sizlerin de begenisine sunuyorum..

Sevgi ve muhabbetle…

NEDEN ALINTI???” üzerinde 3 yorum

  • sahra_nehir,
    Allah cc. senden de razi olsun insaallah.
    Ziyaretlerin icin cok tesekkür ederim, bu beni cok sevindiriyor.
    Rabbim de O´na olan ziyaretini kabul ve makbul eylesin, bizleri de orda duada unutma insaallah.

  • Bir Cevap Yazın

