Adini sen koy!

Mart 26, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

Bir elin yüreğinde bir elin kaleminde, anlat dersin ey insan Göz görür el tutar da lakin; O’nu anlatmaya yetmezki lisan Bir hitap, bir sıfat, bir kelime çıkmıyor ki yutkunmaktan… Can mı dersin… canan mı dersin bilmem… Adını sen koy  

Olmuyor işte olmuyor, candan yürekten, aşıkmıyım ki ben Aşık olsaydım eğer, çıkarmıydım bu kadar, O’nun izinden Bakarmıydım namahreme, uzaklaşırmıydım sünnetlerinden Aşık değil; cahil de, gafil de ne biliyim işte… Adını sen koy  

O’nun ki cennetle müjdelenmişken, göz yaşı ıslatırsa seccadeyi Af ve mağfiret için eğmise başını, ben neyi bekliyorum neyi Koymayacak mıyın yoluna başımı, akıtmayacak mıyın göz yaşımı İçimden gelmeli değil mi… Nefs mi dersin… Neyse, adını sen koy  

Tarif edemem ben tam manasıyla Hakka vasıl olmayan bu masivasıyla Ahmedi aşkı kalbe nakşeden sedasıyla Varsa yazan yazsın ama, adını sen koy.

Adini sen koy!” üzerinde 6 yorum

  • Bir ürperti olur küçücük yüreğimde, bir taşsa yüreğimden kasırgala kopar. Öyle bir eserki ne dalgalarının nede rüzgarlarının önüne geçemezsiniz. Gönlümdeki bu coşkuyu abartıyormuyum dersiniz? Hayır.

    Ben yere göğe sığmam ama kulumun kalbine sığarım diyen ALLAH’ın (c.c.) sığdığı o yürek için yeryüzünün altını üstüne getirecek fırtına nedirki?

    Nekadar coşsa, nekadar esse, nekadar titrese gönlümdeki ayrık otlarını kökünden koparıp atsa az bile.

    Çünkü bu yürek bir müjdeye mazhar olmuştu. O müjdede binlerce lütuf binlerce ihsan bulmuştu. İşte o yürek o muştu ile coşmuştu.

    Öyle bir gündüki o gün kainatın efendisi Hz. MUHAMMED (S.A.V.) efendimiz doğmuştu. Kainata rahmet dolmuştu.

    Ben gizli bir hazineydim diyen Rabbul Alemin nebiler resuller hazinesinin en değerli mücevheri olan efendimizle bizlere dünya ve ahiret saadeti sunmuştu.

    Bu ne güzel bir gündü ki, bu güzellik bütün ömrümüzü mayalıyor, ahiret saadeti oluyordu.

    Seni tanımak ne büyük şeref ümmetin olmak ne büyük nimet. Kardeşlerim demen ne büyük devlet. Getirdiklerin ne güzel bir miras, ehli beytini sevmek ne kutlu bir vasiyet.

    Ya Rasulallah. Sen doğduğundan beri havzının başındaydın. Ümmeti ümmeti derken mahşerde bize kana kana havzından içirmeyi murad ediyordun. Ve hala havzının başında bizleri bekliyorsun.

    Çünkü sen söz verdinmi bizler gelene kadar söz verdiğin yerden ayrılmazsın. Geleceğiz Ya Rasulallah yüzümüz olmasada. Senin ümmetinin çokluğunu göstermek için. Yüzümüzün karasıylada olsa geleceğiz.

    Ya Rasulallah. En azından senin kainata gelişine sevindiğimiz o anı şahit olarak getireceğiz. Ehli beytini sevmiş olarak geleceğiz. Ve yaşadıkça kutlu doğuşunda sana hoşgeldin Ya Rasulallah diyeceğiz.

    HOŞ GELDİN YA RASULALLAH.

  • Iyi ki varim
    Iyiki Müslümanim
    Iyiki Ümmeti MUHAMMEDIM (sav)
    Iyiki Gavs.i SANI nin sofisiyim
    Iyiki bu yaziyi okudum.
    Ve
    Iyi ki bunu yazan kardesimin ,kardesiyim 🙂

    ALLAH (cc) razi olsun.
    Kalsaglicakla….
    🙂

  • Bir Cevap Yazın

