SAMI YUSUF-MUHAMMED(SAV)

Mart 19, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı
SAMI YUSUF-MUHAMMED(SAV)” üzerinde 4 yorum

  • Ben bugün hamburgda gidicektim konserine bugun tam bugun var ama nasib olmadi isde annem izin verdi babam izin vermedi bende kendi kendime hayirlisi dedim olsun be abi allah razi olsun sen bize burda izleme sansi vermissin ya bak allah herseye kadirdir bizim nasibimiz senin sitende izlemek oldu birde cok güzel bir siten var abi allah mubarek etsin 🙂

  • @Birdamla kardesim,
    Hos geldin.Bak mevlam nelere kadir, istemeyi bilince birsekilde bize nasip eyliyor.
    Senin mutlu etmeye vesile olduysam ne mutlu bana.
    Sitemi begendigine sevindim, Allah cc. razi olsun.
    Insaallah Allah zizasi icin ufacik da olsa bir hizmetimiz olur.
    Muhabbetle kal..

  • Bir Cevap Yazın

