YAPRAGIMSIN

Mart 11, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

46680258vgpu8.jpg

Bir sen vardin bende,

Beni ben  yapan bendeki sendi

Gitme dur nólur

Sen gidersen ben de kalmam

Sarmissin dört biryandan beni

Yapraklarin agaci sarmasi gibi

Gidersen kalirim yapraksiz ,aleni

Beni ben yapan bendeki sendi

Bakan beni degil, görürdü seni

Sen gidersen benden

Yapraksiz bir agac gibiyim

Faydam olmaz ki  gölgelendireyim

Yaprak olmazsa meyve de olmaz

Meyvesiz kim neylesin beni

Günes yakar kavurur beni

Sen benim yapragimsin

Baska agaca yakismazsin

Yara acilir bu dallarda

Ben kök salamam sensiz

Sen de solarsin bensiz

Gitme nefes alamam

Yapamayiz ayri ayri biz…

B.B

YAPRAGIMSIN” üzerinde 9 yorum

  • Bir sen vardin bende,

    Beni ben yapan bendeki sendi

    Bakan beni degil, görürdü seni

    yüreğine sağlık kurban çok güzel dökülmüş kalemine 😉

  • arkama bakmadan gitmelerim çok olmuştur
    gitme kal diye duyduklarım, gitme kal dediklerim
    ama adımların durmuyor işte

    Allah razı olsun kurban..

  • Bir Cevap Yazın

