Menzil görüntülerile ,yesil ördek olsam

Mart 8, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı
Menzil görüntülerile ,yesil ördek olsam” üzerinde 22 yorum

  • çok hoş ilahi demi sofim
    bunun hatırası var çok güzel inşALLAH
    çok sevıyom bu ılahıyı bıde resımlerle çok guzel olmuş

  • Bu ilahiyi çok sevdiğim Salih isminde bir kardeşim söylüyordu. Dinleyince o ve eski günler geldi aklıma. Ne söylerdik ama gece yarılarına kadar : ))

    Teşekkürler, çok güzel gerçekten..

  • allah razı olsun kurban
    çok hoş olmuş
    allah (c.c.)’ın rahmeti ve bereketi
    peygamber(s.a.v.)’in şefaati
    sadatlarım himmeti üzerinizden eksik olmasın
    inş.
    s.a.(F)

  • bana derler kimseeeeeeeeeennnnn rufaiyem beeeeeeeeennnn seyyid ahmet rufainin kölesiyem ben bana derler kimseeeeeeeeeennnnn rufaiyem beeeeeeeeeeeeennnnn seyyid ahmet rufainin mürüdiyem beennnnnn

  • Bak kara gözlü ceylana
    Belenmiş al kızıl kana
    Yavrusunu avcı vurmuş
    Nasıl ağlar yana yana

    Aman aman aman aman
    Ölürsem ben ayrılamam

    Bu dağlara avcı daldı
    O güzel ceylanı aldı
    Ben yanarım ceylanıma
    Yavruları öksüz kaldı

    Aman aman aman aman
    Ölürsem ben ayrılamam

    Bu dağları bürüdü kar
    Avcılar ceylanı arar
    Vurma zalım avcı vurma
    Arkasında yavrusu var

    Aman aman aman aman
    Ölürsem ben ayrılamam (( buda benden))

  • Bir Cevap Yazın

