YAKIYORSUN

Mart 2, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

240920050078wy10ko1.jpg

Sultanim, benim canim babam

Kaniyor kalbimde actigin yaram

Icimde baslattigin yangini

Nasil diyem, sana nasil anlatam

Yakiyorsun, beni yakiyorsun

Sanki damarimda akiyorsun

Sen beni benden aliyorsun

Askinla hep közüme üflüyorsun

Yandim ,bu atesi kimse söndüremez

senden gayrisini bu gönül sevemez

Sana askimi kelimeler dile getiremez

Senle acildi gözüm ,baskasini görmez

Beni yanan anlar, yanan bilir

Askin tüm buzlari eritir

Bir kez gören askinla delirir

Rabitanla kalpler temizlenir

Huzurunda sofiler halden hale girer

Sehelerde Hakk´i zikrederler

Askini tadan herseyen vazgecer

Meftundur sana, hayrandir güller…

USLU

YAKIYORSUN” üzerinde 6 yorum

  • Bir Cevap Yazın

