HACC GÖRÜNTÜLERI

Mart 1, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

deneme kliplerimden….

Insaallah begenirsiniz.

HACC GÖRÜNTÜLERI” üzerinde 13 yorum

  • s.a lutfen bana dua edin birdaha gideyim hacca.Allahim kalbim agliyor dindir gozyaslarini kalbimin ve beni en kisa zamanda beytullahla karsi karsiya getir.(amin)

  • SAYIN BEYTULLAH AŞIĞI
    Dualarına amin diyorum.
    Rabbim gönlündekini versin inşaallah.
    Hiç gidememiş olanlara en kısa zamanda gitmeyi, gidenlere de tekrarlarını nasip eylesin…

  • abi süper olmus..
    bu yil (2006/07) annem ve babam insallah gidecekler.. allah (cc) sag salim gitmeyi gelmeyi nasip etsin bütün muahmmed (sav) ümmetine ve gidenleri ailelerine geri sag salim bagislarin ya rabbim.
    ilahi cok hosuma gitti. kim söylüyor ve ilahi parcasinin ismi ne?

    selametle, allaha emanet olun

    Isvicre, zug’dan

  • Allah cc. razı olsun.Annen ve babanın haccını rabbim kabul eylesin, mebrur eylesin .
    İlahiyi Abdullah Akbulak seslendiriyorş parçanın ismi Beytullahta ben.
    Siz de Allah’a emanet olun.

  • hacca gitmeme üc aydan az bir süre kaldi kardeslerim fakat nekadar dogru yola yönlemsemde günahlardan uzak durmaya calissamda nefsim beni pusuya düsürüyor napicam bilmiyorum cok korkuyorum cok ya bana yardim edin

    vesselam aeo

  • Kardeşler sayısı önemli olmamakla beraber çok kere Beytullahı ziyaret etmek nasip oldu. Ancak şunu anladım ki Beytullahı ziyaret çok büyük bir nimet. Mevlanın evinde Mevlaya misafir oluyorsunuz. Ancak size daha güzelini söyleyeyimmi. Şu kalbi Mevladan gayrıdan temizleyip, Mevlayı misafir etmek. Mevla hiç bir yere sığmayacağını ancak mümin kulun kalbine sığacağını buyurmuş. Misafir olanada misafir edenede ne mutlu.

  • Bir Cevap Yazın

