Karsilama, selamlama..

Şubat 12, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

1234×601ve.gif

SAYFAMA

hatice8fsaq1lu3.gif

SEREFLENDIRDINIZ…

Karsilama, selamlama..” üzerinde 12 yorum

  • Her mevsimde degisen agac
    Mevsime göre güzellikler verir
    Ben kis mevsimindeki agac oalmak isterim.
    Neden mi
    Var sen düsün….?

    ALLAH(cc) razi olsun
    Cok güzel tesbitler…
    Nedense
    Dut_agaci geldi aklima 🙂

  • Allah cc. sizlerden razi olsun beni ve sayfami garip birakmayip ziyaret ettiginiz icin desteklerinizi bekliyorum
    yakaza ve Dut_agaci kardesim
    Bu arada sayfaedinmemdeki büyük katkilarindan dolayi hacegann#a cok tesekkür ediyorum.
    RABBIM ONDAN RAZI OLSUN; SADATLARIN HIMMETLERI ÜZERINE OLSUN.

  • Dinliyorum , dinliyorum da
    Insan arasira abisinin sayfasina bir iki yorum yazmaz mi?
    Ya , tamam bu iste yeniyim, paylasimlarim ilginc olmayabilir
    ama bir de hatir var:))
    Napalim biraz tehditle oldu ama,olsun:))
    Ne demistin,
    Bir sevdamiz var onunicin burdayiz..
    Allah rizasi icin hizmet edenlerden oluruz insaallah.

  • Allah cc. razi olsun yusufbort kardesim.
    Dua ve desteklerinizi bekliyoruz, Rabbim hizmeti kendi rizasi icin yapanlardan eylesin insaallah.
    Allah´a emanet olunuz, muhabbet baki…

  • Bir Cevap Yazın

