Limon suyu ve sarımsak mucizesi

Mart 9, 2009 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı

Limon suyu ve Sarımsak mucizesi
> —- 2 Litre limon suyu, 40 diş soyulmuş ve ezilmiş
> —- sarımsak, ağzı sıkı
> —- Kapanan koyu renkli veya üzeri kağıtla kapatılmış
> —- bir kavanoz lazım
> —- Limonların suyunu iyice sıkıp kavanoza doldurunuz,
> —- soyulmuş 40 diş orta
> —- Boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp
> —- kavanozun kapağını
> —- kapatıyoruz, 25 gün boyunca normal ılık bir yerde
> —- saklanıp her gün
> —- çalkanacak, (sarımsaklar iyice erimiş olacak) 25 gün
> —- sonra kavanozu açıp her
> —- sabah aç karnına yarım veya içebiliyorsa
> —- Bir çay bardağı içiyoruz kavanoz bitene kadar
> —- içilecek, kapağı hep kapalı
> —- Olacak, kavanoza asla su, şeker vb
> —- karıştırılmayacak ancak çay
> —- bardağına aldığınız kısmını dilersek sulandırarak
> —- içebiliyoruz bunu içtikten
> —-
> —- Sonra en AZ yarım saat bir şey yiyip içilmeyecek,
> —- yarım saat geçtikten sonra
> —- kahvaltı yapılacak mümkünse her sabah aynı saatte
> —- içilecek
> —-
> —- % 100 KANITLANMIŞ YARARLARI
> —-
> —- 1-Tüm damar iltihapları (vaskülir) tedavi ediyor,
> —- tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve
> —- hipertansiyonu önlüyor
> —- 2-Kollestrol ve lipidi düşürüyor zararlı yağların
> —- yakılmasını
> —- sağlıyor, kilo verdiriyor (bazal metabolizmayı
> —- hızlandırıp yağların
> —- yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor bu dönemde
> —- diyete dikkat etmek
> —- Gerekiyor) şekeri düşürüyor, pankreasın yenilemesini
> —- sağlıyor
> —- 3-Böbrek ve safra taşlarını eritiyor idrar
> —- söktürüyor vücuttaki şişkinlik ve tüm dokulardan
> —- ödemi kaldırıyor
> —- 4-Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu
> —- öldürerek mide ve oniki
> —- Parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor
> —- 5-Tüm romotizmal iltihabı önleyip, her tür
> —- romotizmal ağrıları
> —- Dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem düzeylerinin
> —- yenilenmesini sağlıyor
> —- her türlü ağrıyı kesiyor
> —- 6-Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerinin
> —- yenilenmesini sağlıyor
> —- Sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip
> —- ileri-refleks hızını
> —- artırıyor,felçlere ve VERTİGO’da fayda veriyor
> —- 7-Vücudun bağışıklık sistemini son derece
> —- kuvvetlendiriyor, ve her
> —- türlü alerjiyi özellikle damarsal kökenli ve strese
> —- bağlı cilt alerjilerini
> —- kökünden kesiyor, kansere karış tüm vücudu koruyor
> —-
> —- N O T : İlacı hazırlayanın babasının koroner by-pass
> —- ile üç damarı
> —- değişecekken bu ilaç sayesinde %100 tıkalı damarları
> —- açılmış ilaç
> —- hazırlandıktan sonra sarımsaklar erir, koku etrafa
> —- yayılmaz Kullanan
> —- üç kişi ile görüştüm hep son derece memnun
> —- olduklarını adeta gençlik
> —- Iksiri olduğunu söylüyorlar Bunu ilk defa Rus
> —- doktorlar bulmuş ve
> —- uygulamışlar şimdi ABD’de uygulanmaya başlamış, tıp
> —- de devrim yaratacağı
> —- söyleniyor ve sarımsak limon karışımından oluşan
> —- maddelerin kimyasal yapısı
> —- çözülmeye çalışılıyor

> —- Dr Sencer TEPE
> —- Sağlık Bakanlığı Daire Başkanı
http://www.dervisler.net
Güllere hasret

Limon suyu ve sarımsak mucizesi” üzerinde 35 yorum

  • merabalarşbenim annemde insüline bağlı şeker hastası kroner kalp hastasısı ve hiper tansiyon hastası ilaca başlayalı 10 gün oldu ve gerçekten şu anakadar çok faydasını gördü şekeri gerçekten çok düşürüyor tansiyonu düzenliyor kireçleme var romastizması var ve ağrılarını çok çok hafifletti ilacın bitiminde tekrar bilgilendireceğim şimdilik hoşcakalın biran önce deneyin derim

    • Eda Hanım,

      Annenin bu tedaviyi uygularken kendi kullandığı Kalp ve/veya tansiyon ilaçlarını almayı bıraktı mı??? Yoksa onlarla birlikte mi kullandı??? Bu nokta çok önemli…
      Yanıt iletebilirseniz çok sevineceğim..

      İyi günler..
      Ertan AKATAY-Mersin

  • ben eşim için denedim yarısına kadar kullandı sayılır.. Ama tansiyonu düşürüyor mudur acaba. Çünkü kullandığından beri baş dönmesi başladığını söylüyor. Birde bitirene kadar mı içmek gerekiyor. senede kaç defa kullanmak gerekir. Açıklarsanız sevinirim. ALLAH razı olsun.

  • arkadaşlar ben kendimde denedim ve muhteşem sonuçlara sahip bir iksir.herkese tavsiye ediyorum evet içmesi ve yapması biraz problemli olsa da etkisini görmeye başladığınızda buna değdiğini anlayacaksınız. senede 2 defa 2 litrelik içmeniz yeterli oluyor. ben ilk zamanlar meriven çıkamıyordum.şimdi 10.kata çıksam soluk alış verişim hızlanmıyor bile.muhteşem bir duygu bu şimdi 2. 6 ayımı bekliyorum tekrar içeceğim.içerisindeki sarmsak kokusu bütün gün gider diye düşünmeyin çünkü koku kalmıyor o 25 günün sonunda sarmsak eriyor iyice.denemek ve rahatsızlığı olupta kullanmak isteyenler varsa benim elimde hazırlanmış şekilde mevcut.bana mail yoluyla ulaşın konuşalım.
    asiiak@hotmail.com

  • ben yaptım 10 gün içtim mide kanaması geçirdim halsizlikten kafamı kaldıramadım vücut direncimi tamamen bitirdi. 1 aya yaklaşıyor bırakalı hala kendimi toparlayamadım. bilginiz olsun istedim . bu arada 44 yaşımdayım.

  • selamünaleyküm arkadaşlar bu ilacı doktorunuza danışmadan lütfen kullanmayınız 44 yaşındaki abimizin başına gelenler sizinde başınıza gelmesin.ayrıca bazı arkadaşlar kendilerinde hazır yapılmış olarak mevcut olduğunu yazmış lütfen işi ticarete dönüştürmeyelim inşaallah allah ümmeti muhammedden razı olsun allaha emanet olun selametle sadatın himmeti duası ile

  • arkadaşlar ben kendim kullandım bu ikinci içişim 45 yaşı ve üzerine iyi gelmeye bılır mıde kanaması ve benzeri onun için içmesin bu yaştakıler ben28 yaşındayım denedım çok ama çok memnunum tafsiye ederim

  • Ben de limon sarımsağı tarife göre yaptım güneş görmeyecek dendiği için termosta yaptım 30 gün beklettim açmadan çalkaladım sadece. Ama açınca kokusu kalmayacak sarımsaklar eriyecek demenize rağmen hem kokuyor hemde sarımsaklar ermemişti içmeye başladım hayırlısı ermemiş görünce yanlışmı yaptım diye düşündümm acaba plastik pette mi yapsaydım diye??? Varsa bilgisi olan yazarsa memnun olurum

  • çok faydalı olduğuna inanıyorum,4 kavanoz yaptım annam babamamada
    yapyım sabah namazdan sonra içiyoruz bir şikayetimiz olmadı hepimizde kolestrol var inşallah iyi gelir,ölçtürünce bakacaz ama mideye iyi geliyor önce yakıyor,şişkinliği alıyor .babamın şah damarı yüzde seksen tıkalı ona iyi
    gelmesini umut ediyorum.herikisindede şeker var 6 gündür içiyorlar günlük şekere bakıyorlardı cihazdan 220 den 165 lere düşmüş bakalım takip edecez

  • arkadaşlar ben kürü yaptım ve denedim.reflü hastasıydım aynı zamanda bağırsaklarımda yara vardı,yara kurudu.kendimi çok dinç hissediyordum içtiğim zaman.sadece şöyle bir sorun oluyordu,gengirtiyordu.ve akşam yemeğine kadar bu böyle devam ediyordu.sadece şişenin 3/4 ünü içebildim.içebilen arkadaşlar lütfen denesin,gerçekten yararlı.

  • Bende bugün ilk kez içtim. Ama yukardaki arkadaş gibi bende de sarımsaklar erimemişti tam olarak ve inanılmaz bir koku çıktı ilk açtığımda.

  • Ben bu limon sarımsak kürünü yeni önemsemeye başladım. Hazırladım içmeye başlamak için sabırsızlanıyorum. Bendeki mantık şu sigarada bir bitki ve kullanıldığında vücuda zarar veriyor.Alkolde öyle yani vücuda aldığımız şeyler bozuyor veya düzeltiyor. Bende vitrin hastalığı var. Spor yaparak çok şeyi yendim fakat bunu yenemedim. sigara kullandığım için yaşım 40 buradan sonuçları sizlere yazarım

  • bende hazırladım yanlız pet şişede yaptım hazırlama şeklinde cam diye belirtmemiş acaba yanlış mı oldu bileniniz varsa bilgilendirebilir mi?

  • deney için uygun olacağım sanırım eklem romatizman (iltihaplı) akciğer tutulumum immum yetersizlik şiddetli eklem ağrılarım var 20 gün sonra başlıcam Allah’ın izniyle iyi olur inşallah.

  • ben baslayalı 5 gün oldu ama su ana kadar cok iyi gidiyo nefes borum düzeldi kendimi cok ıyı hıssedıyorum gerçek ten harika bi şey tafsiye ederim pet şisede yapan arkadaşlara cevap ben de pet şişede yaptım ve içiyorum mide ülserim gecti içmeye devammmmmmmmmm arkadaşlar

  • nuretin ben bunu yaklaşık beş ay önce kullandım ve hic fayda ğörmedim ama yeniden bir daha deniyeceğim icmesi hicbir şey değil o kadar iğrenc bir şeyki beni amaliyat olana kadar ğitti biyol ölmessem zize faydasının olup olmadığını bu sitede paylaşacağız biz iki arkadaş onar ğün aralıkla kullandık şimdi allah izin verirse yakında yine deniyyeceğim sayğılarımla bana yer ayırdığınız icin

  • 6. günüm.pet şişede yaptım.evet sarımsaklar erimiyor süzüp içiyorum..tüm ödemim gitti..sigara kullanıyorum nefesim açıldı..kronik yorgunluğumdada düzelme var..sadece bazı eklem yerlerim ağırmaya başladı onuda tedavi ettiğini düşünüyorum..

  • Selem
    Tarif edilen iksir veya karışımı şeker ve ağrılarım için yaptım bir kaç yıl önce,kullandım inanın hiç bir fayda görmedim,belkide bana fayda etmedi,ne diyelim başka,tüm hastalarımıza Allahtan şifalar dilerim.

  • Bir Cevap Yazın

    Takip Et

    Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

    Diğer 87 takipçiye katılın

