nihat hatipoglu, kiyamet-3(lütfen izleyin, izletin)

Nisan 22, 2007 Tarihinde usluu Tarafından yayımlandı
nihat hatipoglu, kiyamet-3(lütfen izleyin, izletin)” üzerinde 140 yorum

  • @ esin, hosgeldin.
    Buradan Nihat Hatipogu hocamiza ulasabilirmisiniz bilmiyorum, insaallah ulasirsiniz.
    Biz burda sadece onun sohbet videolarini size ulastirmaya gayret ediyoruz.
    Allah ‘a emanet olunuz.

  • merhaba hocam herşeyden önce allah sizden razı olsun bizi bilgilendirdiniz için çooook sonsuz teşekkür size sormak istediğim okadar çok soru varki ben diyer proğramlarıda ,zliyorum ama sizi gönülden dinlediğim gibi olmuyo size nasıl ulaşırım bilmiyorum ama okadar çok soru varki 19 yaşında gençim sizin bilginize ihtiyacımız var hocam allah sizden birkez daha razı olsun diğer proğramları kaçırdığım zaman üzülmüyorum ama sizseniz ağlıyorum inertet sitenizi kardeşim söyledi bilmiyorum girmesini açmasını kardeşim yazıyo allah sizden razı osun

  • hocam çok güzel bir progam sunuyorsunuz dosta dogru ben öncellile dünyadaki evrendeki kişileri aydınlatınız için çoooooooooooook teşekkür ederim size sormak istegim bir soru var bu sorun cevapını verebilirseniz çok teşekkür cinseyet degiştirmek günahmı ve bülent ersoy herkez biliyor cinsyet degiştini sizce günahmı işledi sanki yani tövbe tövbe ALLAHIM SENİN VERDİGİN CİNSİYET NASIL BEN BEGENMEDİM GİBİSİNDEN ELLER OJELİKLEN ALLAH DEMEK GÜNAH DEGİLMİben filmelerde görüyorum eller ojeliallah diyorlar sevdigim film olmasına bile kaybolanlar dizisinde eller ojleli ve başını tam örtümüyor camiye gidip dua okuyor günah degilmi sizce ve ben melek baykalda yakıştırmadım eller ojleliken dua etmeyin ve allah demeyin şimdi bilmiyorum kaçkezojleli ellerle dua etmeyin demedim ama gerçekten haklıyım bülent ersoy özürlü dileyerek söylüyorum gösgeler açık eller ojleli allah diyor bir daha öyle şeilde allah deme ya sinir oluyorum HOCAM ASIL BENİM EN BÜYÜK BİR SORUNUM VAR SABAH EZANI OKUNCA BEN KORKUYORUM ACAP NEDEN YA LÜTFEN BU SORUN CEVAPINI VERİN TEKSABAH EZANINI OKUNCA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK KORUKYORUM HEMEN YASITIGINI ALTINA GİRYORUM YADA BABAMIN,ABLAMIN YANINA CEVAPNIZ BEKLİYORUM ŞİMDEN TEŞEKÜÜR EDERİM

  • hocam size1.sorum 8hazirranda oruç tutuluyormu 2.sorum ise peygamper efendimizi kimse grmüşmü annemler eşi bile görmemiş diyorlar ama başkaları görmüş diyorlar mesala torunlarıyla bir hikaye varya namaz kılınca torunları üstüne çıkıyordu ozamamn ben görmüşler diyorum hangisi doğru bilmiyorum keşke sizinle sohbet etmek gibi bir imkanım olsa bu soruyu dordum günahsa allah beni affetsin ama ellimde değil çok merek ediyorumbence proğramınız hergün olmalı allah sizden binlerkez razı olsun hocam çok teşekkür ederim

  • Sevgili baskabahar ziyaretcileri,
    Burasi Nihat Hatipoglu hocamizin sitesi degildir.Acizane onun sohbet videolarini yayinlamaya calisiyoruz.
    Burdan ona sordugunuz sorulari görebilecegini sanmiyorum.
    Kendi sitesine sorularinizi yazabilirsiniz.
    Ama yine de size acizane biraz kitap tavsiyelrinde bulunmak istiyorum.
    Kendimin de okuyup faydalandigim kitaplari buraya yazayim, sorularinizin cevaplarini ve daha fazlasini bulabilirsiniz biiznillah.
    Öncelikle tavsiyem SEMERKAND YAYINEVI kitaplari.
    1-Genelde bayan kardeslerimizin sorulari cok, onun icin ilmihal agirlikli birkac kitap ismi yazayim
    -Ömer Nasuhi Bilmen-Büyük Islam Ilmihali
    -Dilaver Selvi-Kadin Ve Aile Ilmihali(Tavsiyemdir, cok güzel)
    -Semsettin Bektasoglu-Temel Ilmihal Bilgileri 1-2
    -Dilaver Selvi-Ehli Sünnet Inanci
    -S.Muhammed Saki Erol-Aile Saadeti
    -Yine Peygamber efendimizin Hayatini anlatan sei var. Dogus, yükselis, guruba dogru vs. devam edip giden seri, cok yalin ve hikaye seklinde anlatildigi icin bir solukta okuyacaksiniz.
    -Özellikle Semerkand Dergisi, Semerkand Aile Dergisi, Mostar Dergisi
    Ve daha bir sürü SEmerand yayinevinin faydali eserlerini zavsiye ederim.
    Yakininizdaki bir Semerkand Yayinevi ´ne gidip bakmanizi tavsiye ediyorum.

  • hocamıza hangi siteden soru soruluyo lütfen yazarmısınız ne olur yalvarırım cevabınızı bekliyorum lütfen yazın sorularımızı görüp okuduğunu lütfen allah razı olsun hepinizden çooooooooooooooooooooooooooook teşekkürederim

  • hocan sizden allah raz olsun ben hayatımda sizin gibi işten ve candan anlatan birini gördüm.ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN ,,,MAHŞERDE PEYGAMBERİMİZ MUHAMMED MUSTAFA (S.A.S) EFENDİM’İMİZİN RAHMETİNE NAYİL EYLESİN CÜMLEMİZİ

  • hocam size merak ettiğim bişeyi sormak istiyorum hz.isa dünyada imiş hatta iranda tüccarlık yapıyormuş ben böyle olmadığını düşünüyorum ama inananlar var söyleyene sizce olabilirmi ve alametler ne derece ortaya çıktı programınızda yer verirmisiniz selamun aleyküm

  • hocam sizden ALLAH razı olsun

    COK İŞTEN ANLATIYORSUNUZ BU TÜR ANLATIMLARA BÜTÜN İNSANLIĞIN İHTiyacı vardır.

    bütün arkadaşlarıma tavsiye etmeliyim
    lütfen sizlerde tavsiye ediniz

  • ALLAH BİZİ AFETSİN BİR NEBZE OLSUN HOCAMIZ DEDİĞİNDEN BİŞİLER ÇIKARALIM UYKUDA ODUĞUMUZ BÜ DÜNYADA YAŞADIĞIMIZN FARKINA VARALIM…SA..

  • nihat hocam ağzınıza dilinize sağlık. Programınızı beğeniyle izliyoruz. ve devamını diliyoruz. Sir sorum olacaktı. geçmişte geride kalan kılamadığım namazların farzlarını her vakit namaz vakitlerinin ardından kaza olarak kılabilir miyim? Ve nasıl kılabilirim? Cevabınızı bekliyorum hocam.

    A L L A H A E M A N E T O L U N.

    Bizlere dua edin

  • hocam sızı cok sevıyoruz bızlerı engın bılgılerınızden mahrum bırakmayın Allaha emanet olun saygılarımla…

  • hocam biliyorum ben namaz kılkmıyorum kuranı hafıf bvildiğim için kuran okuyamıyorum yani açıkca sölemek gerekirse okumuyorum ama oruç tutuyorum ALLAHIMI vede PEYGAMBERİMİ anmdan babamdan vede kendimden çok seviyorum ALLAHIMA vede PEYGAMBERİME olan sevgin beni kurtarırmı.birde bunlar hakkında bilgi almak istiyorun hocam.saygılarımla .ALLAHA emanet olun.bizler için dua edin.

  • @ yunus emre , hosgeldin.
    Burasi nihat hocamizin sitesi degil.
    Sadece onun sohbet videolarindan ekledik, ziyaretcilerimiz yararlansin diye.
    Sorunuzu cevaplandiracak yetki ve konumda degiliz ama, sunu bil ki seven sevdiginin istedigini yapar, bu sevginin acik alametidir.
    Mesela sevmek benzemektir.D üsün ki bir sarkicini hayrani ya da futbol takiminin taraftari kendini ona benzetir, onun gibi giyinir, onun gibi saclarini kestirir. Düsünelim, seviyorsak hangi halimizi ona benzetebiliyoruz.
    Mesela ekmek ,ekmek demekle karnimiz doymuyor, ates demek le elimiz yanmiyor, bicak demekle kesmiyor.
    Sadece seviyorum demek yeter mi sen hesab et.
    Sevgi emek ister, fedakarlik ister.
    Tatli uykumuzu bölüp fedakarlik yapip namaza kalkabiliyormuyuz.
    Insaallah sevdiginin sevdigi , senden razi oldugu yerde olursun birgün…
    Hatta hemen simdi, neden olmasin…
    Allah’a emanet ol.

  • nihat hocam cemaatler hakkında bilgi istiyorum birde bu zatlara efendim diyorlar bu doğrumu ben tepki veriyorum beni aydınlatırsanız sevinirim ben peygamber efendimizin dışında başkalarına efendim denmesine karşıyım acaba doğrumu düşünüyorum aksini kabullenemiyorum hakkınızı helal edin en kısa sürede cevap bekliyoum Allah’a Emanet Olun.B u arada ben sizin vesilenizle kapandım hatta yanınıza gelmiştim 2,5 sene oldu hala size duacıyım.

  • Ben bir bayan olarak namaz kılıyorum,oruç tutuyorum,kuran okuyorum. Şu konu hakında bilgi edinmek istiyorum bir sunni bayanın bir alevi erkekle evlenmesi cayiz mi? cayizse ikisinin arasındaki islami şartlar nelerdir?Bu her iki farklı mezhebin çocukları olursa ne gibi bir sorun olur? Allaha emanet olun bizi dualarınızda eksik etmeyin.

  • ÇOK GÜZEL PROGRAM SUNUYORSUNUZ.BİLMEDİKLERİMİZİ SİZİNLE ÖĞRENİYORUZ.ALLAHA EMANET OLUN.

  • namaz kılınca besmele çekemiyorum dilim dönmüyor bismilahhi ramanu arahim diyemiyorum bunun için ne yapmalıyım hoca özellikle namazda oluyor dilim tutuluyor

  • allah razı olsun bole bır işe başlayıp bız müslümanlara yardım ettiginiz için selam ve dua ile

  • allah razı olsun bole bır işe başlayıp bız müslümanlara yardım ettiginiz için selam ve dua ile sevgli kardeşlerim bızide bizide

  • selam aleykum hocam ben KASIM BAYDAR herkes gibi bende sizden faydalanmasını bilenlerdenim o yüzden şükranı borç bilirim.ilk sorum alevilerle alakalı bu aleviliğin gerçek manada dinimizde yeri nedir bunlar neden HZ.ALİ yi çok seviyor? Elbete bizlerde HZ.ALİyi seviyoruz FAKAT NEDEN PEYGAMBERİMİZ VARKEN NEDEN HZ.ALİ ?????????????

  • hocam ailece sizi beyenerek izliyoruz sizin bilgileriniz sayesinde herşeyi öğrenmiş oluyoruz hocam sizin yüzünüz bize herşeyin en güzelliğini anlatıyor allah başımızdan eksik etmesin sizi allah razı olsun bize verdiniz bilgilerden dolayı

  • allah senden vede senın gibilerin den razı olsun hocam… henüz kiyamet-3 çalışmanızı izledim bir yandan üzüldüm bir yandanda şunu söyledim bu kadar haksızlığın olduğu günümüzde KÖTÜLER VARSA YAŞASIN CEHENNEM…..

  • ALLAH sizi başımızdan eksik etmesin. Muhteşem bir anlatımınız var. İnşallah o nur yüzünüzü görebilirim. ALLAH a emanet olun

  • arkadaşlar ben nihat hatipoglu hacayla sizin gibigorüşmek istıyordumve http://www.nihathatipoglu.com dan iletişim kuruluyor.ben yardımcı olduysam ne mutlu bana arkadaslar.ben suudi arabistanda yaşıyorum ve har hafta allahın evıne gıdıyorum kabeye benden solemesi kimin firsatı olursabence gitsin o rası müslümanların yeri ve ben orda huzur buluyorum.sabahtan akşama kadar orada oturup kabeyı izliyorum.işte bole herkeze tavsiye ederim.fırsatı olan kacırmasın.allahın selamı üstünüze olsun

  • allahınselamı üzerinize olsun hocam ben ölüden çokkorkuyorum neden ğünahıçok olan kişiler ölümden korkarmış doğrumu teşekkürederim

  • hocam ne diyimki RABBIM AFETSİN BEN BİLİYORUMKİ SİZ ALLAH RIZASI İÇİN UĞRAŞIYOSUNUZ HOCAM SİZE ULAŞMAK İSTİYORUM AMA MUHAKKAK ULAŞMAM GEREK İHTİYACIM VARR HOCAM SİZE?DUA İLE

  • selamun aleykum kardeşlrım yaratnın kulyum kardeşim sen nekadar şanslısn kabeyı görmüşsun ve herzamn gıdebiliyosun emınım çok guzel bı duygudur Allah hepimize tattırsın o duyguyu inşş

  • slm hocam ben mahmut eger ki hatırlıyorsanız bizim şirkette gelmiştiniz ev sizi havaalanında alıp şirkette getirdik tel nuaram degişti hocam yeni numaram 0533 953 32 59 sizi yine bekliyorum ve konferansf gibi herşey hazır sadece sizin tel bekliyp gün ve saat vermeniz gerekir lütfen beni arayın hocam allah seni başımızdan eksik etmesin

  • ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN HOCAM SİZİN SAYENİZDE BİRÇOK ŞEYİ ÖĞRENDİM NAMAZA SİZİN SAYENİZDE BAŞLADIM.MEVLAM KARŞILIĞINI KAT KAT VERSİN İNŞALLAH.ALLAH C.C. YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN

  • slm bizler için dua edinki bizlerde hidayete erenlerden doğru yolu bulanlardan olalım allah razıolsun

  • s. a kardeşler nihat hatipoglu hoca diyanet işlerinde yüksek kurlda çalışıyır isteyen kardeşler nihat hocamızdan randevu alıp ankaradaki diyanette görüşebilir allaha emanet olun telefonu bende varda yanımda değil inşaallah onuda yazarım

  • hocam selamın aleykum sızden allah razı olsun sızın buyuk bır hayranızım hocam hz muhammet efendımız dıyorya ınsan sevdıgıyle beraberdır dıye hocam bız hz muhammetı hemde sızı sevıyoruz allah yar yardımcınız olsun hocam selamın aleykum

  • PROGRAMINIZI BEYENEREK İZLİYORUM SİZİ Ç.OK SEVİYORUM SİTENİZDEKİ BAZI PROGRAMLAR AÇILMIYO BUNLARA ÇÖZÜM BULALIM İYİ GÜNLER ÇOK SELAMLAR ALLAH IN RAHMETİ ÜZERİNİZDE OLSUN kendinbize iyi bakın allah size saglık versin

  • hocam size ulaşabilmek için çok uğraşıyorum nolur bana yardımcı olun çünkü sizin görüşlerinize çok ihtiyacım var okadar güzel sohbetleriniz varki doyum olmuyor bize ve türk toplumuna verdiğiniz eşsiz güzel bilgileriniz için teşekür ederim allaha emanet olun hocam

  • ONUR YÜZÜNÜZ HİÇ SOLMASIN SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUZ HOCAM BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ.ALLAH SİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN NUR ELLERİNİZDEN ÖPÜYORUM.

  • hocam ben 11 yaşıma girecem sizi çooookkkk seviyorum sizi her salı izliyoruz ne olur bu yoldan çıkmayın bu siteye içimden gelenleri yazdım
    adım:cankar
    soy adım:çelik

    SENİ HEP SEVECEHİZ

  • seni ÇOK SEVİYORUM hocammmmmmmmmm
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • seni çok seviyorum hocam ben 11 yaşıma girecem allah sizden 1000 defa razı olsun
    seni çok seviyorum ne olur bu yoldan çıkmayın

    adım:cankar
    soyadım:çelik
    SENİ ÇOKKK SEVİYORUM
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • allah razı olsun sızlerden
    boyle dını bılgılerı bıze verdıgınızden . insan bunları dınleyınce urperı verıyor . allahın selamı ve bereketı uzerınızde olsun . allaha emanet olun

  • selamun aleykümm hocam allah razı olsun sizden öğrendım bır çok şeyı yaşım 21 askerım allah nasıp ederse allah yolun gırecem allah yar yardımcımz olsun cümlemıze

  • hocam 15 yaşındydım kız arkadşım dedıkı allah yolundan ayrılma hep o yoldan allah yolu temız yoldur hocam kız arkadaşımı dınlemedım kız arkdaşımı kaybettım ama allah razı olsun ondan senı tandım allah yolunu tanıdım hocam askerım hak yolu allhyolymuş senın sohbetını sevıyorum hocam ağzına sağlık

  • iyi günler sayın hocam size kafamı karıştıran bir soru soracam oy kullanmak günahmı beni aydınlatırsanız çok sevinirim saygılar…

  • sevgili kardeşim gamze peygamber efendimizi görenler var.. karısıda görmüş onun zamanında iler hepsi görmüş bu doğrudur.. bide bu siteyi yapanlardan allah razı olsun

  • hocam yapmakta olduğunuz programı hiç istisnasız izliyoruz ve hafta da bir olmasını istemiyoruz her akşam olmasını istiyoruz çünkü sizin bu sohbetlerinze ihtiyacımız var ve bizleri aydınlatıyor ve imana doğru götürüyor ve bu programın her akşam yanınlanmasını istiyoruz haftada bir gün olduğu için üzüntülüyüz ama internetten sizin sonbetlerinizi dinliyoruz ama kısa buda bizim için yeterli ama her gün bu programın olmasını istiyoruz (ALLAHA) emanet olun kendinize iyi bakın sevgi ve saygılarımla hocam ADIYAMAN DAN METİN BERKCAN. VE MAHMUT ATMACA .

  • hocam ellerinize saglık ALLAH sizden razı olsun çok güzel anlatıyorsunuz.hocam bazen programınız çok geç çıkıyor.bu nedenle bazen izliyemiyoruz ve üzülüyoruz.ALLAHA(cc) emanet olun

  • SALI GÜNLERİ STARDA YAPTIĞINIZ PROGRAM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ FAKAT LÜTFEN PROGRAM GÜNLERİNİ ÇOĞALTIRMISINIZ? BİRDE DUALARI YAVAŞ GEÇİREBİLİR MİSİNİZ? LÜTFEN

  • merhaba hocam nasılsınız?size bi sorum olacak evlilik duası varmı bazılarından duydumda merak ettim teşekkürler şimdiden.

  • hocam allah sizden razı olsun dünyanın gerçeklerini anlattığınız için bu dünyada ölümden başkası yalan bu düşünceyle davranırsak ve bu dünyaya bir sınava geldiğimizin farkındaysak dine daha da çok dört kolla sarılırız ağzınıza sağlık arkadaşlar burdan size de birşey söylemek istiyorum ben namaza birkaç gün önce başladım çok güzel bi duygu kılmayan varsa kesinlikle kılmalarını tavsiye ederim

  • hocam ben açık öğretimde okul öncesi öğretmenlik okuyorum Allahın emri için kapandım
    eğer nasibimde varsa öğretmen olursam okula girerken başımı açarsam günah işlemiş olur muyum cevap verirseniz içim çok rahatlayacak Allahın rahmeti üzerinizde olsun

  • hocam selamlar programlarınızı beğenerek izliyoruz sizi eşim sayesinde daha iyi tanımaya çalışıyoum bütün kitaplarınız mevcut sizi gebzeye davet ediyoruz selamlar ALLAH RAZI OLSUN

  • hocam allah sizden razı olsun
    sizin o mübarek yüzünüzü çok görmek isterdim
    siz geçen hafta hz,abdulkadir geylaniden bahsettiniz ve çok etkilenmiştim ben o geçe rüyamda türbesine gittiğimi gördüm ve oradan bir avuç toprak aldığımı görüyordum
    allah diğer dünyada mekanınızı cennet etsin
    allaha emanet olun

  • hocam Allah razı olsun sizden sizin sayenizde dinimizi yaşamayı öğreniyoruz iyiki size ulaşabildik bu şerefe nail olduk Allah tüm müslüman alemine sizi hediye göndermiş ALLAH’A EMENET OLUN

  • hocam Allah razı olsun sizden sizin sayenizde dinimizi yaşamayı öğreniyoruz iyiki size ulaşabildik bu şerefe nail olduk Allah tüm müslüman alemine sizi hediye göndermiş ALLAH’A EMENET OLUN
    ….

  • ALLAH sizden razı olsun çok güzel bir anlatımınız var ama ben şu alevi sunni evliligini bir türlü anlamadım hocam kelimeyi şahadette ALLAH BİRDİR HZ MUHAMMED/S.A.V/ ALLAHIN KULU VE RESLÜDÜR diyor yani müslüman olmk için bunu söylemek gerkiyor ama aleviler peygambarimizi kabül etmiyorlar siz ise onların peygamberimizi sevdiğini söylediniz madem öyle niçin onlara alevi bize sunni denmiş bence daha açık ve net konuşmalısınız

  • hocam Allah sizden razi olsun sizi cok seviyorum benim nur yüzlü hocam sizinle sohbet etmeyi cok isterdim.

  • HOCAM İYİ GECELER SİZE SORUM ŞU OLACAK HACIYA BİR BAYAN EŞİ VARKEN AMA TEK KİŞİ YÖNÜNDEN PARASI OLDUĞU İÇİN BAYANIN GİTMESİNDE BİR SAKINCA VARMI? BUNA PROGRAMINIZDA YER VERİRSENİZ ÇOK SEVİNRİM SİZİ AİLECEK ÇOK SEVİYORUZ ALLAHA EMANET OLUN HOCAM…

  • bence cok güzel herkes dinlemeli ve kötü alıskanlıklardan uzaklassın hocam bu site cok güzel size tesekkür ederim fırsat buldukca siteye girip ilahi dinliyorum Cooooooooooook güzel bir site

  • hocam çok teşekur ederimm bunlari bukadar güzel bir şekilde aktardığınız için inşallah ibret alan lardan oluruzz da bu yola daha sıkı sarılırızz herkess ALLAH a emanet olsun

  • hocam selam sizi izlemek için kursa bile gitmiyorum ama çok bi analtımınız var allah sizi başımızdan eksik etmesin siz tam bi peygamber aşıgısınız onu anlatınca yüzünü nur akıyor inşallah peygember efendimizin de o nurlu o güzel yüzünü cennette görürüz tabii allah c.c. lu bizi cennette lailk görürse tabi biz namaz kılıp allah ibadet edip onun yolun da gidersek cennet yolu bizim yolumuz dur allah c.c. bütün insanların gühanlarını affetsin amin ……0533 953 32 59 hocam bu benim numaram
    saygılarımla
    Mahmut YETİŞİR
    HOCAM Sİ,ZNLE KONFERANS YAPMAYAYI DÜŞÜNÜYORUM ALLAH KISMET EDERSE

  • sayın hocam cocuğumun rahatsızlığından dolayı sözle yemin ettim.cocuğumun rahatsızlığının olmadığı doktor hatası olduğu öğrendim..ben yeminimi tutamıyorumm ne yapmm lazım bana bib yardım eder misiniz teşekkürler

  • S…A HOCAM ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN ALLAH SİZİN GİBİLERİNİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN SİZİ ÇOK SEVİYORUZ.

  • HACOM SİZİ ÇOK SEVİYORUM BÜTÜN KASETLERİNİZİ DİNLEDİM ÇOK MÜKEMMEL ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN. kiskanma_22hotmail.com

  • hocam anlatımlarınız çok güzel bütün videolarınızı beğenerek izliyoruz.Allah sizden razı olsun herkesin izlemesini istiyorum salı günlerini heyecanla bekliyorum Allah’a emanet olun

  • sizden allah razı olsun çok güzel anlatmışsınız inşallah bunu izleyipte birazcık ibret alırlar bu arada bütün islam alemin kandili mübarek olsun

  • hocam bu bize hitap etiniz herşey çok güzel benim soracam şey dedemin ölümden 2 sene oldu ben onu çok özledim yanımda olmasını isteiyorum o şimdi cehennemdemi cennette mi merak ediyorum cehhenne çok kötü bir yermi merak ediyorum cennete de merak ediyorum ben nasıl bir yer diye

  • hocam allah sizden razı olsun keşke hepimiz bişeylerin farkına erken varabilsek ve kurtulsak,size şükürler olsun…TEŞEKKÜRLER ALLAH’A EMANET OLUN

  • hocam tek kelimeyle yorumunuza bitiyorum her dinleyişimde ağlıyorum beni namaza siz bağladınız ALLAH(c.c)sizden rağzı olsun..

  • ALLAHIM sizin gibileri başımızdan eksik etmesin cünkü sizin gibi bilğili hocalara ihtiyacımız var acaba bizleri yönetenler sizi dinlemiyomu komşum acken tok yatan bende değil diyo bunları bilmiyolarmı ALLAHIM HAZ ÖMER gibi bir yönetici nasip eylesin ellerinizden öpüyorum

  • sevgili hocam bizi bilgilendirdiğiniz için öncelikle size çok teşekkür ediyorum tv dünyasında dosta doğrudan başka kayda değer bir program yok keşke daha sık olsa da biz de gül cemalinizi daha fazla görebilsek,sohpetinizi dinleyebillsek benim merak ettiğim iki şey var öncelikle nazar konusu insanlar hastalıkla nazar ayrımını zaman zaman karıştırıyorlarmış gibi geliyor bana bu ayrımı yapabilir miyiz?aslında bu konuyu ayrıntılı işlerseniz sevinirim birde islam dini astrolojiye nasıl bakıyor?şimdiden çok teşekkür ediyorum ALLAH sizi başımızdan eksik etmesin

  • sizden allah razı olsun hocam .sizin sohbetlerinizi ailece beğenerek dinliyoruz. size sormak istediğim o kadar çok soru varki ne yazıkki hepsini sormam mümkün değil.allaha emanet olun hocam.

  • Selamın Aleyküm hocam öncelikle sizi ailece seviyoruz konuştuklarınız bizi çok etkilediği için size soru sormak istedim dabbe filmindeki olaylar kıyamette gerçek olacakmı?bu film beni çok etkiledi gerçekte öyle birşey varmı.şimdiden saygılarımı sunuyorum ALLAHA EMANET OLUN SİZİ ÇOK SEVİYORUZ ALLAH SİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.

  • selam nihat hocam proğramınızı ailece beğenerek izliyoruz.proğramınız sayesinde çok güzel bilgiler edinmiş bulunuyoruz.bizde allah sizden razı olsun diyor,çalışmalarınızda başarılar dileğiyle allaha emanet olunuz

  • hocam gercektensiz cok guzel programlar yapiyosunuz gercekten ictenlikle izliyorum siz olmasaydiniz bence ben ve benim gibiler dogru yolu bulmazdik aslinda sadece namaz kiolmiyordum diger butun ibadetlerimi yapiyordum cok sukur bu vakitten sonra namazin guzelliginide tattirdin sana sukurler olsun YUCE RABBIM hocam ben aslinda olumden korkuyorum yani kabir icine girince orda tek kaliyoruzya bn cok korkuyorum hocam siz benimgibilere yardimci olun simdiden tesekkur ederim hayirli aksamlar

  • çok değerli hocam sizin proğramınızı hiç kaçırmıyorum dinledikçe dahada keyif alıyorum Cenabı ALLAH A hamd olsun ki sizin gibi halen değerli hocalarımız var.
    değerli hocam benim dikatimi çeken tek bir şey var sizin o güzel tebesümlü güler yüzlü ve anlatım ifadeniz insanları çok etkiliyor ve insanları doğru yola sürüklüyor.
    hocam ben ara sıra namaz kııyorum kılmadığım zaman hayatan tat alamıyorum namaz kıldığım zaman huzurlu ve güler yüzlü oluyorum. acaba neden hocam.
    HOCAM SİZE TEK BİR SORUM OLACAK.
    DEĞERLİ HOCAM İKİ GENÇ BİRBİRLERİNİ SEVİP EVLNİYORLAR YALNIZ BİRİSİ ERMENİ BİRİSİ MÜSLÜMAN BUNLARIN ÇOCUKLARI OLUYOR.
    YALNIZ HOCAM NE KENDİSİ NEDE EŞİ BİRBİRLERİNN DİNLERİNİ KABÜLENMİYOR.
    KENDİLERİ VE DOĞAN ÇOCUKLARI ALLAH KATINDA NE YAPMALARI GERKİYOR.
    DEĞERLİ HOCAM BU SORUMU ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA PRĞRAMINIZDA AÇIKLIK GETİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.
    ALLAHA EMANET OLUN.

  • YARABBİ BİZİ AFFET YARABBİ BUTUN MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİZİ AFFET YARABBİ EY İHSANI BOL OLAN ALLAHIM SANA HAMD EDERİM SENİN ÜNÜDEN EĞİLİRİM EY YARATANIM SANA SIĞINIRIM VARLIK VE DARLIK ZAMANINDAN SANA SIĞINIRIM SANA YALVARIYORUM GERÇİ GÜNAHLARIM ÇOK FAKAT SENİN AFFIN ONDAN DAHA BÜYÜKTÜR EĞER SEN BENİ KAPINDAN KOVARSAN KİME SIĞINIRIM KİMDEN MEDET BEKLERİM BANA BAŞKA KİM SEFAATÇİ OLUR.

  • hocam selamunaleyküm.Allahın rahmeti ve bereketi üstünüze olsun.doyumsuz sohbetinizden dolayı size teşekkür ederiz.Allah sizden razı olsun.Peygamber efendimizin duasını tekrar ederseniz çoook memnun olurum.Allah sizin gibi değerli hocaları başımızdan eksik etmesin.ellerinizden öperim.saygılarımla neslihan ve canan

  • ŞU KOCA DÜNYADA TANIDIĞIM BİR SEN KALDIN HOCAM NOLUR KENDİNE İYİ BAK SEN BİZLERE LAĞZIMSIN IŞIĞIMIZ GÖNLÜMÜZÜN FERAHLATICISIN.BİRGÜN MİSAFİR ETMEK İSTERİM SİZİ MSN YAZILI HOZAM MKDC-ABACI@HOTMAİL.COM

  • ARKADAŞLAR BÖYLE SİTELERE DESTEK OLALIM NİHAT HOCAMIZ GİBİ NİCE HOCALARIMIZ CANLI YAYINDA EKRANLARDA GÖRMEK İSTİYORUZ

  • hocam ben ankaradan gamze iki bayram arası düğün yapmak günah mı? cevabınızı bekliyorum size nası ulaşabiliriz allaha emanet olun…

  • allahın selamı üzerine olsun.hocam kaş almak günah mı?günah olduğunu duyuyoruz ama bayanların%95i alıyo.cevaplarsanız seviniriz.

  • TÜRKÇE NEDEN DEYİL BU BÖLÜM AYRICA NEDEN STAR TV SİZİ SEVİYORUZ ALLAH SİZLERİ EKSİK ETMESİN BİZLERE DUA EDİN BİZDE SİZLERE DUA EDİYORUZ PROGRAMLAR GEÇ SAATLERDE OLURSA İZLEYEMİYORUZ ALLAHA EMANET OLUN

  • EYYYY HOCALARIN EN ÇOK DİNLENENİ SENİ HERZAMAN MERAKLA HEYECANLA VE GÖZÜ YAŞLI OLARAK DİNLERİM HASTAYIM SANA SENDEN ÇOK ANLATTIKLARINA SANA BİR GÜN GELSEM GELSEMDE YANINDDA HİZMET ETSEM HOCAM KEŞKE HERKES SEN VE SENİN GİBİ DİNİMİZİ KUVVETLE SAVUNAN KİŞİLERE HİZMET EDEBİLSEK TEK DİLEĞİM BU 32 YAŞINDAYIM BEN HANİ ERKEKLER AGMAZ DERLER YA AŞKTA AĞLAMAZ DOĞRU AMA YPTIGIMIZ GÜNAHLARIN BEDELİ AGLATIYOR HOCAMMM DUANIZA İHTİYACIM VAR DUA ET BANA ALLAH RAZI OLSUN SENDEN

  • nihat hocam biz günahkar kullarına bol bol dua edin allah sizden razı olsun .ALLH TÜM HASTALARA ŞİFA VERSİN AMİN

  • hocam selamün aleyküm programınızı beğenerek izliyorum bize verdiğiniz bilgilerden dolayı allah sizden ebeden razı olsun ben 1,5 sene önce eşimi kaybettim 3 tane çocuğum var sizden bizler için dua etmenizi istiyorum allah cümlemizin yardımcısı olsun allaha emanet olun allah sizi başımızdan eksik etmesin

  • sevgili nihat babam seni tarif edilemez bi sevgi ile seviyorum ama nolur seninle görüşmeyi konuşmayı okadar istiyorum ki nolur nur yüzlü nihat babam nolur yardım et .allahın rahmeti üzerine olsun inşallah

  • sayın hocam öncelikle allahın selamı üstünüze olsun sayın hocam ben belada kactıkca bela benle geliyor insan öldürüp katil olmak istemiyorum ama ne yapım bana yol göster yol göster

  • HOCAM PROGRAMINIZI SEYREDİYORUZ
    AİLECE ÇOK BEYENİYORUZ SİZE ÇOK TEŞEKKÜREDERİZ BİZLERİ AYDINLATTIGINIZ İÇİN
    ALLAHRAZI OLSUN

  • SELAMUN ALEYKUM HOCAM BEN SIZI COK SEVIYORUM DINIMIZI O KADAR COK GUZEL ANLATIYORSUNUZ KI IYI KI STAR TV DE PRAGRAMINIZ VAR AILEM DE SIZI COK BEGENEREK IZLIYORLAR RABBIM HEPIMIZIN YAR VE YARDIMCISI OLSUN ALLAH IM HEPINIZDEN RAZI OLSUN ALLAHA EMANET OLUN):

  • sizi beyenerek izliyoruz ailemizde çok seviyo programınızı allahtan dilerizki devamınız gelir başarılar diliyoruz allah yardımcınız olsun allaha emanet olun

  • hocam sizden allah razı olsun teşekkürler sizi çok seviyorum sizin dosta dogruda ki bölümlerin cd lerini bulamıyorum bana yardım cı olurmsuunuz neolur???

  • hocam ben sizinle doğru yola geldim 12 yaşındayım namaz kurani kerim ALLAH peygamberlerimiz hiç aklımda yoktu ben 7 yaşından nasıl bir imtihamdan geçmişim 6 yıldır boş zamanım çok olmuş ama değerin i bilmemişim şimdi ALLAH tan yardım istiyorum ki günahlarımı affeylesin daha namazıma da kuran okumayada okula gitmeyede dua ezberlemeyede gezmeye gitmeyede herşeyi bir güne sığdırabiliyorum bu sizin sayenizde bu programı izlediğimden beri çoook değiştim belki yaşım küçük ama insan 7 sinde neyse 70 şindede odur buna inanıyorum mail adresimi verdim ALLAH rızası için içinizden geleni yazın SAYGILAR…

  • Hocam selam aleyküm, izninizle benim size bir sorum olacak. Benim annem 55 yasında okuma ve yazması yok. Namazını yıllardır kılıyor ama fatiha süresini bilmiyor namazını sadece sübhaneke ve ihlas süresini okuyarak kılıyor. Ne yaptıksa baska süre öğrenemiyor. Acaba bunda bir mahsur varmıdır. sizi her hafta takip ediyoruz. İnsallah bizede bir cevap verirsiniz. Şimdiden allah razı olsun.

  • hocam programınızı severek izlıyorum okadar cok guzel ve şevkle anlatıyorsunuzki dınlememek elımızde değil hocam boyle bır program yaptıgınız ıcın ALLAH sızden razı alsun.

  • ya lütfen yardım cı olun dediğiniz sitelerden bulamadım ki orda ulaşabieceğim adres de bulamadım lütfen:(:'(

  • bu güzel eseri bizlere sundugunuz için çok tşkler hocam ALLAH(C.C.) razı olsun.ALLAHA emanet olun hocam

  • hocam çok dardayım hangi yarfta olduğumu bilmiyorumyanlızlık içinde boğuluyorum iyiler hep acı çekmek zorunda mı

  • Yorumlar kapalı.

    Takip Et

    Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

    Diğer 92 takipçiye katılın

